אטרקציות באתונה

רחוב ארמו – המדרחוב של השופינג הכי טוב באתונה !

רחוב ארמו אתונה

רחוב ארמו הוא רחוב קניות מרכזי באתונה שממוקם במרכז העיר, הוא עובר מכיכר סינטגמה לשכונת מונסטיראקי והוא ביתם של מגוון חנויות קמעונאיות, חנויות כלבו וחנויות עצמאיות קטנות. הרחוב נקרא על שמו של הרמס, אל המסחר היווני, ומהווה יעד פופולרי לקניות באתונה במשך עשרות שנים.

הרחוב הוא יעד פופולרי עבור תיירים המבקרים באתונה, כמו גם עבור מקומיים המחפשים את מגמות האופנה האחרונות ואת עסקאות הקניות הטובות ביותר. הרחוב נגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית, עם מספר תחנות אוטובוס ומטרו בקרבת מקום. הוא גם נמצא במרחק הליכה מרבים מציוני הדרך והאטרקציות התיירותיות המרכזיות של העיר, לרבות האקרופוליס, הפרתנון והאגורה העתיקה.

הבאנו לכם את כל המידע על הרחוב, מה אפשר לקנות, מידע וטיפים שאסור לפספס !

מה אפשר לקנות במדרחוב ארמו

מדרחב ארמו הוא חלק עמוס ותוסס של העיר, עם אווירה תוססת ומגוון רחב של אפשרויות קניות לבחירה. ניתן למצוא כאן רבות מחנויות הכלבו הגדולות של העיר, כולל חנות הכלבו היוקרתית רב-מפלסית אטיקה, המציעה מגוון רחב של אופנה יוקרתית, מוצרי בית ומוצרי יופי. קמעונאים גדולים נוספים ברחוב כוללים את זארה, H&M ומנגו, כמו גם מספר מותגי אופנה יווניים ובוטיקים עצמאיים.

בנוסף לחנויות בגדים ואופנה, יש ברחוב ארמו גם מספר חנויות אלקטרוניקה, חנויות ספרים וחנויות מתנות. הרחוב הוא גם ביתם של מספר בתי קפה, מסעדות וברים, מה שהופך אותו למקום פופולרי לנשנש או לשתות בזמן קניות.

מלונות ברחוב ארמו אתונה

כמו שציינו, מדובר על אזור שוקק חיים וגם יעד לא בכלל ללינה באתונה. הבאנו לכם המלצות על 2 מלונות פופלריים במיוחד ברחוב ארמו שמאוד מומלצים על ידי המבקרים ועם חוות דעת טובות.

1. מלון אלקטרה

– שוכן ממש בסמוך לכיכר שסמוכה לרחוב כיכר סנטגימה. חדר אוכל נהדר עם תצפית לאקרופוליס, חדרים מפוארים ורמת אירוח גבוהה במיוחד בלב העניינים.

לבדיקת זמינות חדרים במלון אלקטרה לחצו כאן >

2. מלון אליה

פחות מ-800 מטר בלבד מהאקרופוליס שוכן המלון הנהדר הזה. הלינה היא עם בסיס של ארוחת בוקר והמסעדה של המלון עם נוף עוצר נשימה לאקרופוליס. כל אתרי הקניות וחיי הלילה של המקום במרחק הליכה והמלון נחשב מאוד פופלרי בקרב ישראלים.

לבדיקת זמינות חדרים במלון אליה לחצו כאן >

3. מלון אלקטרה מטרופוליס

אחד המלונות הכי פופולריים בקרב ישראלים באתונה ונמצא ממש סמוך לרחוב ארמו. המלון בדרגת 5 כוכבים עם נוף עוצר נשימה לאקרופוליס. בנוסף יש בריכה על הגג, בר ומסעדה וחדרים נהדרים, מתאים למי שמחפש לינה בסטייל באתונה.

לבדיקת זמינות חדרים במלון מטרופוליס לחצו כאן >

החייאת הרחוב ושיפוצו

למרות הפופולריות שלו, הרחוב התמודד עם מספר אתגרים בשנים האחרונות. הרחוב נאבק בירידה בתנועת הגולשים ובמכירות עקב תחרות מצד קמעונאים מקוונים וההאטה הכלכלית ביוון. בשנים האחרונות עשתה העיר מאמצים להחיות את הרחוב ולהפוך אותו לאטרקטיבי יותר לקונים, לרבות הוספת חנויות קמעונאיות חדשות ושיפור המרחבים הציבוריים.

אז שווה לבקר ברחוב ארמו ?

בשורה התחונה, רחוב ארמו הוא חלק מרכזי בסצנת הקניות באתונה ויעד שחובה לבקר בו לכל מי שמתעניין באופנה וקמעונאות בעיר. בין אם אתם מחפשים את מגמות האופנה העדכניות ביותר, מזכרות, או סתם מקום להירגע ולקחת הפסקה מסיורים, ברחוב הנהדר הזה כל אחד יכול למצוא את עצמו

צירפנו לכם גם מפת הגעה למקום דרך גוגל:

 

4.8/5 - 12 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button