אטרקציות באתונה

גן החיות אתונה – מדריך טיול לפארק הזואולוגי

גן החיות אתונה

גן החיות של אתונה (Attica Zoological Park), הידוע גם בשם הפארק הזואולוגי של אטיקה, הוא אטרקציה פופולרית הממוקמת בפרבר ספאטה באתונה, יוון. המקום נוסד בשנת 1938 והוא ביתם של למעלה מ-2,000 בעלי חיים המייצגים למעלה מ-300 מינים. הוא משתרע על שטח של כ-40 דונם והוא גן החיות היחיד ביוון.

הפארק חבר באיגוד האירופי לגני חיות ואקווריה (EAZA) ובאיגוד גני החיות והאקווריום העולמי (WAZA), והוא מחויב לשימור והגנה על מיני בעלי חיים. גן החיות משתתף בתוכניות רבייה שונות ועובד בשיתוף פעולה הדוק עם ארגוני שימור לתמיכה בהגנה על מינים בסכנת הכחדה.

אזורי הפארק הזואולוגי של אתונה

גן החיות של אתונה מחולק למספר אזורים, שכל אחד מהם מוקדש לקבוצה מסוימת של בעלי חיים. אזור הסוואנה האפריקאית הוא ביתם של מגוון בעלי חיים אפריקאיים, כולל ג’ירפות, זברות, אנטילופות ופרימטים. אזור ציפורי הטרף הוא ביתם של מגוון ציפורים, כולל נשרים, ינשופים ונשרים. בית הזוחלים כולל מגוון זוחלים, כולל נחשים, לטאות ותנינים.

אזור האקווריום כולל מגוון של בעלי חיים ימיים, כולל דגים, צבים ותמנונים. גן החיות לילדים הוא אזור מיוחד המיועד לילדים, בו הם יכולים להתרשם מקרוב עם מגוון בעלי חיים, ביניהם ארנבות, שפני ניסיונות ועיזים.

כרטיסים לגן החיות באתונה

בדרך כלל אפשר להשיג כרטיסים במקום, בעונת הקיץ יש עומס במקום ואפשרי להזמין מראש באתרי האינטרנט השונים כדאי לשריין לעצמכם מקום.

אטרקציות בגן החיות

בנוסף לתערוכות החיות, הפארק הזואולוגי של אתונה כולל גם מספר אטרקציות נוספות, כולל פינת ליטוף, מגרש משחקים ומגרש אוכל. בגן החיות יש גם חנות מתנות שבה המבקרים יכולים לרכוש מזכרות ופריטים אחרים.

המקום הוא יעד פופולרי עבור משפחות, קבוצות בתי ספר ותיירים המבקרים בעיר. הוא פתוח כל השנה ומציע מגוון תוכניות חינוכיות, כולל סיורים מודרכים וסדנאות. בגן החיות מתקיימים גם מספר אירועים ופעילויות במהלך השנה, לרבות אירועים מיוחדים לילדים ולמשפחות.

שורה תחתונה

בסך הכל, גן החיות של אתונה הוא יעד מרתק המציע למבקרים את ההזדמנות ללמוד על מגוון רחב של בעלי חיים מרחבי העולם וליצור איתם אינטראקציה. בין אם אתם חובבי טבע או סתם מחפשים פעילות מהנה וחינוכית לכל המשפחה, גן החיות של העיר בטוח יהיה אטרקציה מיוחדת בביקור הבא שלכם בעיר.

4.7/5 - 28 הצבעות

כתבות אחרונות

כדי לכם גם לראות
Close
Back to top button