אטרקציות באתונה

כיכר מונסטיראקי – האזור הכי שווה של העיר !

כיכר מונסטיראקי (Monastiraki) היא מרכז פעילות שוקק חיים הממוקם בלב אתונה, יוון. ממוקמת רק כמה רחובות מהאקרופוליס, הכיכר היא יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד.

כיכר מונסטיראקי אתונה

פירוש השם מונאסטיראקי הוא “מנזר קטן”, ומניחים שהוא נקרא על שם מנזר קטן שעמד בעבר באזור. הכיכר היא ביתם של מספר חנויות קטנות, טברנות ורוכלי רחוב, והיא מקום פופולרי לקניית מזכרות ומלאכת יד יוונית מסורתית.

אחת האטרקציות המרכזיות של כיכר מונאסטיראקי היא שוק הפשפשים, שמתקיים מדי יום ראשון. השוק הוא יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד, וזה מקום מצוין למצוא בו מזכרות ייחודיות ולא יקרות.

נקודות היסטוריות בכיכר

הכיכר היא גם ביתם של מספר נקודות ציון היסטוריות, כולל כנסיית הפנטנאסה, שנבנתה במאה ה-11. הכנסייה היא יעד פופולרי לתיירים וידועה בציורי הקיר והפסיפסים היפים שלה.

היא גם ביתם של כמה ציוני דרך חשובים, כמו מסגד ציסטראקי, ספריית אדריאנוס והאגורה העתיקה. מסגד ציסטרקי, הידוע גם כמסגד המדרגות הקטנות, נבנה במאה ה-18 ומהווה אנדרטה ארכיטקטונית ותרבותית חשובה. ספריית אדריאנוס היא ספרייה רומית עתיקה שנבנתה על ידי הקיסר הרומי אדריאנוס במאה ה-2 לספירה. האגורה היא שטח פתוח גדול ששימש כמרכז אתונה העתיקה והיה אתר פעילות פוליטית, חברתית וכלכלית.

בנוסף לחנויות הרבות וציוני הדרך ההיסטוריים שלה, כיכר מונאסטיראקי היא גם יעד פופולרי לחיי לילה. הכיכר היא ביתם של מספר ברים ומועדונים, והיא נקודה פופולרית עבור מקומיים ותיירים להתרועע ולשתות משקה.

מלונות באזור מונסטיראקי

כמו שציינו האזור נחשב לאחד המרכזיים שיש באתונה והוא מעולה גם ללינה ויש בו שלל מלונות, הנוף של האקרופוליס, אזורי הקנייה והפאבים הופכים את המקום לאחד המומלצים שיש, צירפנו לכם כמה מבצעים ללינה באזור הכיר דרך האתר בוקינג עם מבצעים:

Booking.com

כיכר מונסטיראקי יוון – שורה תחתונה

בסך הכל, כיכר מונסטיראקי היא יעד תוסס ותוסס שכדאי לבקר בו בכל טיול באתונה. בין אם אתם מחפשים לעשות קניות, לטייל באתר או לחוות את חיי הלילה של העיר, לכיכר מונאסטיראקי יש מה להציע לכולם.

בנוסף לאטרקציות ההיסטוריות והתרבותיות שלה, כיכר מונאסטיראקי היא גם יעד פופולרי לקניות ולסעודה. הכיכר מוקפת ברחובות צרים שלאורכם חנויות ומסעדות, המציעות מגוון רחב של סחורות ושירותים. זהו מקום נהדר לחוות את האווירה התוססת של אתונה ולהתעמק בהיסטוריה העשירה של העיר ובתרבותה.

 

מפת הגעה לכיכר:

4.9/5 - 11 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button