אטרקציות באתונה

כיכר סינטגמה – הכיכר המפורסמת של אתונה

מדריך טיול חובה לאחד הכיכרות המרכזיות של יוון כיכר סינטגמה, כל מה שצריך להכיר החל מקניות, מלונות וטיפים חשובים על המקוםשישדרגו לכם את החופשה ואסור לכם לפספס לפני שאתם מגיעים. 

כיכר סינטגמה אתונה

כיכר סינטגמה היא הכיכר המרכזית של אתונה (Syntagma Square).

הדבר החשוב ביותר בכיכר הזו הוא שהיא נוצרה בתחילת המאה ה-19 ונחשבת לאחד המקומות המרכזיים עבור יוונים.

לכיכר יש היסטוריה ארוכה והיא שימשה למטרות רבות ושונות לאורך השנים. כך למשל, במהלך מלחמת העצמאות היוונית, היא שימשה כמחנה צבאי.

היא הייתה בעבר מקום מפגש להפגנות והפגנות רבות בהיסטוריה היוונית המודרנית. זה היה המקום של הפיכה צבאית כושלת ב-21 באפריל 1967 ושימש גם כמקום להפגנות המוניות בתקופת החונטה הצבאית היוונית מ-1967 עד 1974.

מומלץ להגיע לבקר בכיר בשעות הבוקר והצהריים ולהתחיל במסע של שופינג והסתובבות רגלית, יש המון מה לראות וגם מה לקנות!

 מלונות בכיכר סינטגמה

האזור שנחשב למרכזי באתונה מכיל המון מלונות נהדרים, הבאנו לכם כמה המלצות על מלונות בכיכר סינטגמה שכדאי לכם להכיר ולשקול לפני שאתם סוגרים את החופשה שלכם באתונה.

מלון אליה – מלון נהדר שנמצא גם קרוב לאקרופוליס וגם במרחק של 200 מטר מהכיכר עצמה, הוא מגיש ארוחות בוקר טובות ויש בריכה על הגג עם הנוף לאתרים ההיסטוריים של אתונה, תחנת מטרו בסביבת המלון.

לבדיקת זמינות חדרים למלון אליה בבוקינג לחצו כאן

מלון אמליה – עוד מלון נהדר שנמצא באזור הכיכר, המלון מצוין למי שרוצה לינה טובה ולחוות את האטרקציות של העיר, במלון עצמו אין בריכה, יש שירות מעולה והוא קרוב למרכזי האטרקציות.

לבדיקת זמינות חדרים במלון אמליה דרך בוקינג לחצו כאן

אלקטרה מטרופוליס – מלון 5 כוכבים מרשים ביופיו ונחשב למאוד פופלרי בקרב ישראלים, תהנו במקום מארוחות נהדרות, מיקום מרכזי וסעודה עם נוף מיוחד וקרוב מאוד לאקרופוליס.

לבדיקת זמינות חדרים למלון מטרופוליס בבוקינג לחצו כאן

מלון ברטאן – אולי אחד המלונות הכי מפוארים שיש באתונה וביוון בכלל, העיצוב של המלון הוא כמו ארמון, גם מבפנים וגם מבחוץ, בריכה וחדר אוכל עוצרי נשימה עם נופים שאי אפשר להעביר במילים, אחד המלונות המרשימים ביותר באתונה – וגם המחיר שלו.

לבדיקת זמינות חדרים למלון ברטאן דרך בוקינג לחצו כאן

קניות בכיר סינטגמה

אזור הקניות המפורסם והגדול ביותר באתונה הוא כיכר סינטגמה. זה היה מרכז אתונה במשך מאות שנים. החנויות הפופולריות ביותר ממוקמות במפלס הרחוב, בעוד שבמפלסים התת-קרקעיים יש חנויות יקרות יותר עם קהל לקוחות אקסקלוסיבי יותר.

במקום תמצאו מאות חנויות, אתם יכול גם למצוא ספקים רבים המוכרים מוצרים שונים כגון בגדים ותכשיטים במפלס הרחוב. הכיכר הפכה לשוק באוויר הפתוח שמוכר הכל, החל מאוכל ועד ביגוד ועד מזכרות בחודשי הקיץ, כאשר אנשים נוהרים לאתונה כדי ליהנות מהאקלים החמים ומהחופים.

בנוסף תוכלו למצאו באזור הכיכר המון חנויות, בתי קפה ומסעדות עם אוכל מקומי ובין לאומי, אפשר להקדיש למקום כמה שעות טובות.

קניון מטרו

אחד מיעדי הקניות העיקריים בכיכר סינטגמה הוא קניון המטרו (Metro Mall), מרכז קניות מודרני הממוקם מתחת לכיכר. הקניון כולל מגוון רחב של חנויות, כולל מותגים בינלאומיים, בוטיקים מקומיים וחנויות מזכרות. יש גם מספר מסעדות, בתי קפה וחנויות מזון מהיר, כמו גם מתחם אוכל ובית קולנוע.

בנוסף לקניון המטרו, יש גם הרבה חנויות וחנויות עצמאיות קטנות באזור שמסביב. אלה כוללים חנויות בגדים, חנויות נעליים, תכשיטנים וחנויות מתנות. רבות מהחנויות הללו מציעות מוצרים יווניים מסורתיים, כגון שמן זית, קרמיקה ותכשיטים, מה שהופך אותן למקום מצוין למצוא בו מזכרות או מתנות.

יש גם כמה חנויות כלבו בסביבת כיכר סינטגמה, כולל אתונה דיוטי פרי, המציעה מגוון רחב של מוצרי יוקרה, וחנות הכלבו אטיקה, המציעה שילוב של מותגים יוקרתיים ובמחיר סביר יותר.

למי שמחפש חוויות קניות ייחודיות יותר, יש באזור גם מספר שווקים ורוכלים. שוק הפשפשים מונסטיראקי, הממוקם במרחק הליכה קצר מכיכר סינטגמה, הוא יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. כאן תוכלו למצוא מגוון פריטים, כולל בגדים, תכשיטים, עתיקות ומזכרות. יש גם רוכלי רחוב שמוכרים תוצרת טרייה, פרחים וסחורות אחרות.

שורה תחתונה

אזור הכיכר נחשב לאחד הטובים ביותר באתונה לחווית שופינג והסתובבות, תוכלו לקנות בגדים מחנויות מותגים מוכרות, או לקנות מזכרות בעבודת יד של תוצרת יוונית.

כמו כן אפשר להנות משלל המסעדות ובתי הקפה אשר נמצאים במקום וללא ספק הביקור במקום במסגרת הטיול שלכם לאתונה, הוא חובה!

להלן מפת הגעה לכיכר

5/5 - 22 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button