אטרקציות באתונה

מוזיאון בנקי – לחקור את העבר של אתונה בצורה ייחודית

כרטיסים ומדריך שיעשה לכם סדר

  מוזיאון בנקי אתונה

מוזיאון בנקי  (Benaki museum athens), הוא מוזיאון מרכזי באתונה המוקדש לקידום ושימור התרבות וההיסטוריה היוונית. הוא נוסד ב-1930 על ידי אנטוניס בנאקיס, איש עסקים ופילנתרופ יווני, ושוכן בבניין ניאו-קלאסי בלב העיר.

המקום נחשב ליעד תיירותי מוביל באתונה ולאחד המוזיאונים המפוארים של העיר.

מה רואים במוזיאון ?

המוזיאון נקרא על שם מייסדו וכולל מגוון אוספים המכסים מגוון רחב של נושאים, כולל אמנות, ארכיאולוגיה והיסטוריה. אוסף האמנות של המוזיאון נרחב במיוחד וכולל יצירות מיוון העתיקה, ביזנטיון, האימפריה העות’מאנית ויוון המודרנית. אוסף הארכיאולוגיה של המוזיאון מכסה מגוון תקופות, כולל התקופות הניאוליתית, הברונזה והתקופות הקלאסית, וכולל מגוון של חפצים כגון כלי חרס, מטבעות ופסלים. אוסף ההיסטוריה של המוזיאון מכסה מגוון נושאים, כולל היסטוריה יוונית עתיקה, האימפריה העות’מאנית והיסטוריה יוונית מודרנית.

כרטיסים למוזיאון בנקי באתונה

מומלץ לשריין כרטיסים למוזיאון מראש בעיקר בעונת התיירות. המחיר נע בטווחים של 10-20 יורו, להלן אופציה להזמנת כרטיסים:

ticketלהזמנת כרטיסים למוזיאון לחצו כאן

  • כתובת: Koumpari 1, Athina 106 74
  • שעות פתיחה: בימי שני סגור. שאר השבוע מ-10:00-17:00, בחמישי נסגר יותר מאוחר.

אוספים מיוחדים במוזיאון

בנוסף לאוספים הקבועים שלו, מוזיאון בנאקי מארח גם מגוון תערוכות מתחלפות, הרצאות ואירועים אחרים במהלך השנה. אירועים אלו נועדו לקדם את משימתו של המוזיאון לשמר ולקדם את התרבות וההיסטוריה היוונית.

אחד מגולות הכותרת של מוזיאון בנאקי הוא אוסף האמנות הביזנטית שלו, הכולל מגוון של אייקונים, ציורי קיר ויצירות אחרות מהמאה ה-4 עד ה-19. האוסף הביזנטי של המוזיאון נחשב לאחד הטובים בעולם וכולל יצירות של כמה מהאמנים הביזנטים המפורסמים ביותר, כמו תיאופנס היווני ומיכאל אסטרפס.

אוסף בולט נוסף במקום הוא אוסף האמנות העות’מאנית שלו, הכולל מגוון של חפצים מהמאה ה-15 עד המאה ה-19. האוסף העות’מאני של המוזיאון כולל מגוון של חפצים כמו קרמיקה, טקסטיל ותכשיטים, וכן מגוון ציורים ויצירות אמנות אחרות.

מרכז המחקר

בנוסף לאוספי האמנות והארכיאולוגיה שלו, יש במוזיאון יש גם ספרייה ומרכז מחקר. הספרייה היא ביתם של מגוון ספרים, כתבי יד וחומרים אחרים הקשורים לתרבות והיסטוריה של יוון, בעוד שמרכז המחקר הוא מרכז של מחקר אקדמי ומלגות על תרבות והיסטוריה של יוון.

מוזיאון בנקי שווה ביקור ?

מוזיאון בנקי הוא מוסד תרבותי חשוב באתונה והוא יעד חובה לכל מי שמתעניין בתרבות ובהיסטוריה היוונית. האוספים שלו נרחבים ומגוונים, והתערוכות והאירועים הזמניים מציעים משהו לכל אחד. בין אם אתם חובבי היסטוריה, חובבי אמנות, או סתם מישהו שמחפש ללמוד עוד על התרבות היוונית, מוזיאון בנאקי בהחלט שווה ביקור.

איך מגיעים למוזיאון בנקי וכתובת

אפשר להגיע למקום באמצעות תחבורה ציבורית, או רכב, צירפנו לכם מפת הגעה למקום דרך גוגל על מנת שתוכלו לבחור את הדרך הטובה ביותר בהתאם למיקום שבו אתם נמצאים.

מפת הגעה למוזיאון:

 

 

4.9/5 - 13 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button