אטרקציות באתונה

מוזיאון האקרופוליס – חוויה היסטורית קלילה

מוזיאון האקרופוליס אתונה

אתר יפה ומעניין הוא מוזיאון האקרופוליס של אתונה, במקום תוכלו להנות משלל תצוגות היסטוריות של העיר, הבאנו לכם את כל המידע שצריך להכיר במקום, כרטיסים, דרכי הגעה וטיפים!

תכנון המוזיאון עוד החל בשנת 1979 ורק בשנת 2009 הוא נפתח לקהל לכניסה. אוסף המוזיאון כולל כ-2,000 חפצים מכל תקופות ההיסטוריה היוונית מהמאה ה-6 לפנה”ס ועד התקופה הרומית המאוחרת וכולל יצירות אמנות מיוון העתיקה ורומא, כמו גם מביזנטיון, מצרים, אטרוריה, קפריסין ואנטוליה.

המקום תוכנן על ידי האדריכל הדני תיאודור הנסן ונפתח ב-2009 לציון 200 שנה לעצמאות יוון מהשלטון העות’מאני.

המוזיאון מכיל גם ממצאים ארכיאולוגיים חשובים מחפירות שונות באתונה ובמקומות אחרים שהורכבו ללימוד או לתצוגה. אלה כוללים פיסות חרס משמעותיות כמו אלו שנמצאו בארמון נסטור המתוארך לשנה בערך. המאה ה-7 לפנה”ס המוצגים כעת בחדר 5 יחד עם ממצאים נוספים מחפירות שונות כגון קסדה מיקניית מהמאה ה-12 לפנה”ס (חדר 3) או קסדה קורינתית מה-4.

הוא מכיל כמה מהדוגמאות הטובות בעולם לאמנות ואדריכלות יוונית עתיקה, כולל פסלים ממקדשים, ציורים מאוספים פרטיים, אגרטלים, תכשיטים ומטבעות.

כרטיסים למוזיאון האקרופוליס

ניתן להזמין כרטיסים למוזיאון בשריון מראש! שימו לב שבשיא העונה (בקיץ) הביקוש למקום עולה וכדי לשריין מראש על מנת לא להגיע למצב שאין מקום להכנס, המחירים משתנים בהתאם לעונות, המחיר הממוצע בחורף הוא 5-6 יורו לבן אדם, בקיץ 10-11 יורו.

הבאנו לכם אופציות להזמנת כרטיסים למוזיאון ושריון מקומות:

לבדיקת זמינות כרטיסים למוזיאון דרך Tiqets לחצו כאן

לבדיקת זמינות כרטיסים למוזיאון דרך Viator לחצו כאן

האם שווה לבקר במקום ?

ללא ספק מדובר באחד מאתרי הטיול והמוזיאונים הכי טובים שיש באתונה ותוכלו לגלות בו איך החיים ביוון התנהלו למעלה מ-2,000 שנים. המוזיאון מדורג בין ה-10 מוזיאונים הכי טובים בעולם נכון לשנת 2022.

איך מגיעים למוזיאון האקרופוליס באתונה ?

באוטובוס: סעו באוטובוס מס’ 86 מכיכר סינטגמה לכיכר מונאסטיראקי. לאחר מכן קחו אוטובוס מס’ 22 מכיכר מונאסטיראקי לתחנת מוזיאון האקרופוליס.

במטרו: קחו קו 3 במטרו ורדו בתחנת Monastiraki Square.

או שתוכלו להגיע באמצעות ניווט, צירפנו לכם מפה של גוגל במקום:

4.9/5 - 22 הצבעות

דירוג המקום

עיצוב המקום - 9.1
דברים לראות - 9.3
מיקום - 9
תמורה למחיר - 8.8

9.1

סך הכל דירוג

מוזיאון האקרופוליס אתונה נחשב לאחד המוזיאונים הטובים בעולם והוא מציג את התרבות היוונית בצורה נהדרת, ביקר במקום ללא ספק שווה את התשלום הזול גם לא רק למי שחובב היסטוריה.

כתבות אחרונות

Back to top button