אטרקציות באתונה

מוזיאון האשליות אתונה

כרטיסים ומדריך שיעשה לכם סדר במוזיאון האשליות המפורסם!

הטרנד החדש בעולם של מוזיאון האשליות נפתח באתונה ומאפשר לכל התיירים להנות מחווית מהנות של אשליות מיוחדות, חווית מצחיקות וכיף גם לזוגות וגם למשפחות.

הבאנו לכם את כל המידע שצריך להכיר במקום, כרטיסים מוזלים, איך מגיעים וטיפים חשובים שכדאי לדעת.

מוזיאון האשליות באתונה מה רואים?

השטח עצמו של מוזיאון האשליות בעיר הוא מעל ל-380 מטר מרובע ויש בו המון משחקים מיוחדים של תפיסה חזותית, תעתועי דמיון והמון תמונות מיוחדות שתוכלו לעשות עם אשליות ברמה הגבוהה ביותר שהמוח האנושי לא מסוגל לקלוט.

בתערוכות המשתנות במוזיאון תוכלו להנות ממיצגים שקשורים גם לעולם הבליוגיה, תפיסות מטמטיות והפסיכולוגיה האנושית. הביקור ללא ספק מתעתע כל אחד שמגיע למקום ומבקביל תוכלו ללמוד משהו על הדרך, אטרקציה נהדרת לילדים זה חדר המשחקים במוזיאון.

מוזיאון האשליות אתונה כרטיסים ומדריך
מגוון רחב של מיציגים מיוחדים במוזיאון

כרטיסים למוזיאון האשליות באתונה

ניתן לשריין את המקום שלכם מראש למוזיאון האשליות בעיר, מחיר כרטיס ממוצע עולה באזור ה-10 יורו וכמו שציינו מדובר במקום מיוחד, לאחר שמזמינים מקבלים את הכרטיס לנייד ואפשר להציג בכניסה, מומלץ להזמין מראש גם בשיא העונה ולשריין את המקום שלכם.

הקלידו קוד קופון TICLI ותהנו מ-5% הנחה כל כל כרטיס למוזיאון!

ticketלבדיקת זמינות כרטיסים דרך Tiqets לחצו כאן

שימו לב ששיא העונה של המקום וההגבלה על הכניסה היא בעיקר בעונת הקיץ, בכל מקרה עדיף להזמין כרטיסים מראש ולהבטיח את הכניסה שלכם.

  • כתובת: Museio Aistitikis Apatis  – Ermou 119, Athina 105 55, Greece
  • שעות פתיחה: ראשון עד חמישי מ-10:00-21:00, שישי – שבת מ-10:00-22:00.
  • ילדים עד גיל 3 אינם חייבים בהזמנת כרטיסים.

שורה תחתונה

מדובר על מוזיאון יחודי ואחת מהאטרקציות המרכזיות והטובות ביותר של אתונה שנותנת חוויה יחודית מעבר לאתרים ההיסטוריים שנמצאים בעיר.

מוזיאון האשליות באתונה מתאים גם למשפחות עם ילדים ומכיל אטרקציות ותצוגות לכל הגילאים, שילוב של תעתועי דימיון עם לימוד מודרך הופכים את המוזיאון לביקור חובה בטיול שלכם בעיר !

  • חסכו זמן וכסף – שריינו כרטיסים למוזיאון עם עקיפת התור והבטיחו את הכניסה שלכם:

loader-image

: בהחלט! מוזיאון האשליות הוא יעד מושלם למשפחות ולילדים. הפעילויות האינטראקטיביות והתצוגות הצבעוניות קוסמות לקטנים וצעירים כאחד, הם מעודדות אותם לחקור ולגלות דברים חדשים. ילדים נהנים להיות חלק מהאשליות, לצלם תמונות משעשעות ולאתגר את תפיסת המציאות שלהם. המוזיאון מציע דרך כיפית וחינוכית לילדים ללמוד על מדע, אמנות ותפיסה. עם זאת, מומלץ להשגיח על ילדים קטנים, מכיוון שחלק מהתצוגות כוללות מראות ופרספקטיבות מעוותות שעלולות לבלבל אותם.

משך הביקור תלוי ברמת העניין והאינטראקציה של כל אחד עם התצוגות. בממוצע, מבקרים מבלים במוזיאון בין שעה לשעתיים, כשהם חוקרים את האשליות השונות ומשתתפים בפעילויות. עם זאת, אין הגבלת זמן, וניתן בהחלט להקדיש זמן רב יותר אם נהנים מחוויה מעמיקה יותר. חלק מהמבקרים מוצאים את עצמם חוזרים שוב ושוב לאשליות מסוימות שריתקו אותם במיוחד.

מוזיאון האשליות ממוקם במרכז אתונה, במרחק הליכה מכמה מהאתרים המרכזיים והמפורסמים ביותר בעיר. הוא נמצא בקרבת כיכר סינטגמה, הפרלמנט היווני והשער של הדריאנוס. האקרופוליס והאגורה העתיקה הם במרחק של כ-15 דקות הליכה. קרבה זו הופכת את המוזיאון לתוספת נוחה למסלול הטיול של כל מבקר באתונה. זוהי גם הזדמנות נהדרת לשלב למידה אינטראקטיבית ובידור עם ביקורים באתרים היסטוריים וארכיאולוגיים.

צירפנו לכם גם מפת הגעה למקום דרך מפות גוגל:

 

4.9/5 - 12 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button