מגזין אתונה

אתונה לזוגות – מדריך טיול זוגי באתונה עם כל ההמלצות הכי שוות!

אתונה לזוגות

אתונה היא עיר המציעה מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות להנאת זוגות והיא יעד מעולה לטיול זוגי נפלא.  אתונה עשירה בהיסטוריה ותרבות, חופים ואתרי קניות.

הבאנו לכם מדריך טיול זוגי לעיר, מה האטרקציות המרכזיות, איפה עושים קניות ומה המלונות הכי שווים לזוגות בעיר, בואו נצא לדרך!

אטרקציות לזוגות באתונה

להלן האטרקציות המרכזיות שיכולות לשדרג את הטיול הזוגי שלכם בעיר!

1. האקרופוליס

אחת האטרקציות המובילות לזוגות באתונה היא האקרופוליס, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו היושב על ראש גבעה המשקיפה על העיר. האקרופוליס הוא ביתם של מספר נקודות ציון עתיקות, כולל הפרתנון, מקדש איקוני המוקדש לאלה אתנה, כמו גם מקדש אתנה ניקה, הארכטיון והפרופילאה. זוגות יכולים לערוך סיור מודרך באקרופוליס וללמוד על ההיסטוריה והמשמעות של המבנים העתיקים הללו.

האקרופוליס – אתר חובה.

כתובת: Athens 105 58

שעות פתיחה: 08:00-20:00

2. האגורה

אטרקציה נוספת שחובה לראות באתונה היא האגורה, שוק עתיק שבו התכנסו פעם פילוסופים, פוליטיקאים ודמויות משפיעות אחרות כדי לדון ברעיונות ולנהל עסקים. כיום, האגורה היא נקודה פופולרית עבור זוגות לביקור, והיא מציעה הצצה להיסטוריה העשירה של העיר.

כתובת: Adrianoy 24, Athina 105 55

שעות פתיחה: 08:00-17:00

כרטיסים לאתרים ההיסטוריים

מומלץ להזמין כרטיסים מראש לאתרים כי ניתן לקנות כרטיס משולב שנותן הנחה משמעותית, זה מה שמקבלים:

  • כניסה לאגורה של אתונה.
  • כניסה לאקרופוליס.
  • כניסה למקדש זאוס האולימפי.
  • כניסה לקרמיקוס.
  • ועוד אתרים נוספים באזור.

הכרטיס  קומבו הוא במחיר מוזל משמעותית במחיר ממוצע של 45-50 דולר בלבד (כניסה לאקרופוליס והאגורה בלבד עולה בממוצע 45 דולר)

להזמנת כרטיס הקומבו לחצו כאן.

אופציה נוספת זה להזמין כרטיס רק לאקרופוליס:

להזמנת כרטיס לאקרופוליס בלבד לחצו כאן

3. מוזיאונים מיוחדים

עבור זוגות שנהנים מאמנות ותרבות, באתונה יש מספר מוזיאונים וגלריות לביקור. המוזיאון הלאומי לארכיאולוגיה (‪National Archaeological Museum‬) הוא ביתם של אוסף מרשים של חפצים יווניים עתיקים, כולל פסלים, כלי חרס ותכשיטים. מוזיאון בנאקי (Benaki Museum) הוא יעד פופולרי נוסף, עם תערוכות על ההיסטוריה, התרבות והאמנות היוונית. המוזיאון לאמנות קיקלדית  (Museum of Cycladic Art) הוא עוד אתר חובה לחובבי אמנות, עם אוסף של חפצים יוונים וקפריסאים עתיקים.

4. פארקים וגנים

עבור זוגות המעוניינים להירגע ולהירגע, יש שפע של פארקים וגנים לבקר בהם בעיר הנהדרת. הגן הלאומי (national garden athens)הוא מרחב ירוק ויפהפה בלב העיר, עם מגוון צמחים ועצים, וכן אגם קטן ומגרש משחקים לילדים. גן האחוזה הנשיאותית הוא מקום פופולרי נוסף, עם פרחים ועצים יפים, כמו גם בית קפה ומגרש משחקים.

5. אוכל נהדר במסעדות

הפודיזים שביניכם יהנו במיוחד מהמבחר של המסעדות בעיר, עם הסצנה הקולינרית העשירה שלה ושפע האוכל הטעים. העיר ידועה בפירות הים הטריים שלה, ויש הרבה מסעדות פירות ים לבחירה. זוגות יכולים ליהנות גם ממנות יווניות מסורתיות כמו מוסקה, גירוס וסוולאקי, או לטעום ממאכלי הרחוב המפורסמים של העיר, כמו בוגטסה, מאפה מלוח במילוי גבינה או בשר.

גם להתפנק במנת חירוס מסורתית זה תמיד נחמד.

6. אזורים לפאבים וחיי לילה

עבור זוגות המעוניינים לחוות חלק מחיי הלילה של העיר, באתונה יש מגוון ברים ומועדונים לבחירה. שכונת פלאקה ידועה בסצנת חיי הלילה התוססת שלה, עם מגוון ברים, מועדונים וטברנות לבחירה. שכונת גזי היא גם מקום פופולרי לחיי לילה, עם שילוב של ברים, מועדונים ומקומות מוזיקה.

מלונות באתונה לזוגות

קיבצנו עבורכם רשימה של 4 מלונות מומלצים לזוגות באתונה ששווה להכיר, להלן הרשימה המלאה:

1. מלון אמליה אתונה – מלון חביב בדרגה של 4 כוכבים ונמצא ממש במרכזי העיר, החדרים מאובזרים היטב וארוחת הבוקר טובה גם, הוא נמצא באזור כיכר סינטגמה וקרוב למוקדי עניין. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

2. מלון קוקו – מלון 5 כוכבים נהדרים שנמצא כקילומטר ממרכז אתונה, קרוב מאוד לאקרופוליס ויש לו גם בריכה נהדרת וארוחת בוקר מושקעת. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

3. מלון סוויטות גרין – מלון 5 כוכבים מרהיב ביופיו עם סוויטות והוא בנוי כמלון בוטיק. ארוחות טובות ושירות מעולה של הצוות המקומי הופכים את המלון לבחירה רומנטית במיוחדת לחופשה. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

4. מלון אלקטרה – מלון במיקום מרכזי מצוין ועם נוף מרהיב מחדר האוכל של האקרופוליס, מתאים מאוד לזוגות ויוקרתי, חדרים מאובזרים ודירוגים מעולים בבוקינג. לבדיקת זמינות חדרים לחצו כאן.

בשורה התחתונה

בסך הכל, אתונה היא עיר שמציעה משהו לכל זוג, עם ההיסטוריה העשירה שלה, התרבות התוססת ושפע הדברים לראות ולעשות. בין אם אתם מתעניינים באמנות, היסטוריה, תרבות, או סתם רוצים להירגע וליהנות מחיי הלילה התוססים של העיר, באתונה יש משהו לכל אחד.

4.9/5 - 34 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button