מגזין אתונה

אתונה עם ילדים – רשימת ההמלצות המלאה !

אתונה עם ילדים

אתונה היא עיר תוססת והיסטורית שמלאה בדברים שאפשר לראות ולעשות עם ילדים. העיר הידועה ממקומות בליבה של יוון.  היא ביתם של כמה מציוני הדרך המפורסמים בעולם, כולל הפרתנון, האקרופוליס ומקדש זאוס האולימפי. יש גם הרבה מוזיאונים, פארקים ואטרקציות אחרות המושלמות למשפחות עם ילדים.

כתבות אחרונות

אטרקציות למשפחות עם ילדים באתונה

יש המון אטרקציות שיכולות להתאים למשפחות עם ילדים בעיר אתונה וריכזנו עבורכם את המיטב שיש לעיר להציע – יוצאים לדרך !

1. טיול באקרופוליס והפרתנון

האקרופוליס הוא אתר מורשת עולמי של אונסק”ו ואחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר באתונה. זה ביתו של הפרתנון, מקדש המוקדש לאלה אתנה, כמו גם כמה מבנים עתיקים אחרים. הנופים מהפסגה של האקרופוליס עוצרי נשימה, וילדים יאהבו לחקור את ההריסות וללמוד על ההיסטוריה של העיר.

שעות פתיחה: 08:00-20:00

כתובת: Athens 105 58

פרתנון אתונה
פרתנון אתונה ואזור האקרופוליס

2.חקרו את המוזיאון הארכאולוגי הלאומי

מוזיאון זה הוא ביתם של כמה מהממצאים החשובים ביותר מיוון העתיקה, כולל מסכת אגממנון ומנגנון אנטיקיתרה. ילדים ייהנו לראות את האוצרות העתיקים הללו וללמוד על ההיסטוריה של העם היווני.

כתובת: 28is Oktovriou 44, Athina

3. בקר במוזיאון Benaki

ממוקם בבניין ניאו-קלאסי יפהפה, מוזיאון בנקי הוא ביתם של מגוון רחב של אמנות, עתיקות וחפצי תרבות אחרים מכל רחבי יוון. הילדים ייהנו לחקור את הגלריות וללמוד על האזורים השונים של המדינה.

שעות פתיחה: 10:00-18:00

כתובת: Koumpari 1, Athina

4. לבלות יום בחוף הים

אתונה ממוקמת על החוף, כך שיש הרבה חופים לבחירה. ילדים יאהבו להשתכשך בגלים ולבנות ארמונות חול, ויש גם הרבה בתי קפה ומסעדות על חוף הים שבהם תוכלו לאכול משהו.

5. צאו לסיור בסירה

אתונה מוקפת בים האגאי, כך שיש הרבה הזדמנויות לצאת לסיור בסירה. תוכלו לקחת מעבורת לאחד מהאיים הסמוכים, או לצאת לסיור בחוף. ילדים יאהבו את ההזדמנות לראות את העיר מנקודת מבט אחרת.

אתונה עם ילדים
אזור הנמל באתונה, חופים וטיולי סירות

6. בקרו במקדש זאוס האולימפי

המקדש המרשים הזה ממוקם במרכז אתונה והיה בעבר אחד המקדשים הגדולים בעולם העתיק. ילדים יאהבו לחקור את ההריסות וללמוד על התפקיד שמילא זאוס במיתולוגיה היוונית.

כתובת:  Athens 105 57.

7. הפלנטריום של אתונה

ממוקם בפרברי אתונה, הפלנטריום של אתונה הוא מקום נהדר לילדים שמתעניינים בחלל. הפלנטריום מציע מופעים ותערוכות החוקרים את מערכת השמש והיקום שמעבר לו.

כתובת:  387 Syggrou Ave. (entrance 11, Pentelis st, Athina

שעות פתיחה: 9:00-21:00 בשבתות וראשון עד חמש בערב.

8. לכו לגן החיות של אתונה

ממוקם בפרבר של אטיקה, גן החיות של אתונה הוא ביתם של מגוון רחב של בעלי חיים, כולל אריות, נמרים, דובים וקופים. ילדים יאהבו לראות את בעלי החיים מקרוב וללמוד על בתי הגידול וההתנהגויות שלהם.

כתובת: At Yalou Spata, Athina 190

9. לשחק במוזיאון הילדים

ממוקם במרכז אתונה, מוזיאון הילדים הוא מקום נהדר לילדים לשחק וללמוד. במוזיאון יש תערוכות אינטראקטיביות המלמדות ילדים על מדע, אמנות ותרבות בצורה מהנה ומרתקת.

כתובת: Vasileos Georgiou B 19, Athina

10. טיילו בגן הלאומי

ממוקם במרכז אתונה, הגן הלאומי הוא נווה מדבר יפהפה בלב העיר. ילדים יאהבו לחקור את הגנים, להאכיל את הברווזים ולשחק במגרש המשחקים.

כתובת: Leof. Vasilisis Amalias 1, Athina

שעות פתיחה: 06:00-19:00

מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים באתונה

מלון דיוואני: ממוקם במרכז אתונה והוא בדרגה של 5 כוכבים. מלון זה כולל חדרי משפחה ואזור משחקים לילדים. יש בו גם בריכה וספא, והוא קרוב לרבות מהאטרקציות המרכזיות של העירלבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

מלון גייט: מלון זה ממוקם במרכז אתונה העתיקה והוא בדרגת 4 כוכבים, כ-20 דקות ממרכז העיר בתחבורה ציבורית.  הוא מתאים למי שמבסס את הטיול שלו על הסתובבות ואטרקציות (אין בריכה, או  מגרש משחקים). מציע חדרי משפחה עם חדר שינה נפרד לילדים. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

אלקטרה פאלאס אתונה: מלון זה ממוקם באזור פלאקה ממש מול האקרופוליס. ויש בו בריכה, ספא ומועדון ילדים. הוא מציע גם חדרי משפחה עם חדר שינה נפרד לילדים, ארוחת בוקר ועיצוב וינטאג’ מיוחד. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

מלון קוקו: שוכן גם הוא במרכז העיר לא רחוק מהאקרופוליס. מציע בריכת גג נהדרת, ארוחת בוקר טובה ואופציה לחדר עם ילד, קרוב מאוד במרחק הליכה לכל מרכזי האטרקציות. לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

טיפים והמלצות לטיול משפחות עם ילדים באתונה

טיול משפחות באתונה עם הילדים הוא חוויה יוצאת דופת. עם זאת, טיו ל עם ילדים יכול להיות אתגר, וחשוב לתכנן מראש ולהיות מוכנים לכל קושי אפשרי. הנה כמה טיפים לטיול עם ילדים באתונה:

לארוז בחוכמה: ארזו ביתר מחשבה בעת נסיעה עם ילדים, מכיוון שתסחבו את המטען שלהם וגם את שלכם. שקלו לארוז דברים חיוניים כגון בגדים, חיתולים, מגבונים, חטיפים וכל התרופות הנחוצות.

לינה במלון ידידותי למשפחות: חפשו מלון המתאים למשפחות, עם שירותים כמו בריכת שחייה, מגרש משחקים או שירותי בייביסיטר. כך יהיה קל יותר להירגע וליהנות מהחופשה מבלי שתצטרכו לדאוג לצרכים של ילדיכם.

שקלו ללון בהשכרת יחידה: אם אתה מעדיף יותר מרחב ופרטיות, שקול להישאר בהשכרת נופש כמו דירה או וילה. זה ייתן לכם יותר מקום ויאפשר לכם להכין את הארוחות שלכם בשקט, מה שיכול להיות מועיל במיוחד אם יש לכם ילדים בעיתיים עם אוכל.

תכננו את המסלול בקפידה: אתונה היא עיר גדולה עם הרבה אתרים ואטרקציות לראות, אבל חשוב לתכנן את המסלול בקפידה כדי שלא תגזימו. קחו בחשבון את הגילאים ותחומי העניין של ילדיכם בעת תכנון הפעילויות שלכם, והקפידו לכלול זמן השבתה למנוחה והרפיה.

השתמשו בתחבורה ציבורית: באתונה יש מערכת תחבורה ציבורית אמינה, הכוללת אוטובוסים, עגלות ומטרו. כל אלו אפשרויות נוחות ובמחיר סביר להסתובב בעיר עם ילדים. רק הקפידו להחזיק בכרטיסים המתאימים, מכיוון שפקחים עשויים לבקש לראות אותם.

תחבורה ציבורית באתונה
מטרו, מונית, אוטובוס או רכב, יש תחבורה מעולה בעיר.

לנעול נעליים נוחות: אתונה היא עיר עם הרבה גבעות, ולכן חשוב לנעול נעליים נוחות שיכולות להתמודד עם השטח. זה חשוב במיוחד אם אתם תעשו הרבה סיורים רגליים.

שתו מים: אתונה יכולה להיות חמה ויבשה בחודשי הקיץ, לכן חשוב לשמור על לחות על ידי שתיית מים מרובה. הקפידו לארוז בקבוק מים לכל אחד מבני המשפחה ולמלא אותו בתדירות גבוהה.

קחו הפסקות: חשוב לקחת הפסקות כאשר מטיילים עם ילדים, במיוחד אם תעשו הרבה הליכה או סיורים. חפשו אזורים מוצלים או מצאו בית קפה או מסעדה לנוח ולהטעין כוחות.

הישארו בטוחים: כמו בכל יעד, חשוב להיות מודעים לסביבתך ולנקוט באמצעי הזהירות הדרושים כדי להישאר בטוחים. השגיחו על ילדיכם בכל עת והקפידו על חוקים ומנהגים מקומיים.

בסך הכל, אתונה היא יעד נפלא למשפחות עם ילדים. על ידי ביצוע הטיפים וההיערכות, תוכלו ליהנות מחופשה מהנה ומהנה בעיר היפה הזו.

בסך הכל, אתונה היא יעד מצוין למשפחות עם ילדים. יש הרבה דברים מעניינים ומלמדים לראות ולעשות, והעיר מלאה במסעדות ובתי קפה ידידותיים לילדים. עם קצת תכנון, תוכלו ליצור טיול מהנה ובלתי נשכח לכל המשפחה.

אתונה עם ילדים – שורה תחתונה

טיול באתונה עם ילדים יכול להיות חוויה נהדרת וכיפית במיוחד במידה ונערכים אליו מראש. חשוב לתכנן את האטרקציות שאנחנו רוצים להגיע אליהם, לקחת מלון שמתאים לילדים וכמובן להכין בגדים, אוכל ומים לאורך הטיול. במידה ונתכנן את הטיול שלנו בצורה טובה ונשמור על כללים פשוטים. נגלה שאתונה היא יעד מעולה לכל המשפחה.

 

צילום תמונה ראשית: Christos Loufopoulos

4.9/5 - 62 הצבעות

כתבות אחרונות

כדי לכם גם לראות
Close
Back to top button