מגזין אתונה

הריביירה של אתונה – כל המידע על האזור המדהים

אחד מאתרי הטיול הכי מתויירים ביוון זו הריביירה של אתונה שיש בה המון להציע, תכינו את המחברות, תמתחו האיברים ותכינו את עצמכם למדריך השלם לטיול באחד  המקומות היפים של יוון.

הריביירה של אתונה

מקום נהדר לטיול ובילוי זה ללא ספק הריביירה של אתונה שיש המון מה לעשות בה ומכילה מגוון רחב של פעילויות.

היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר ביוון. הוכרזה כשטח מוגן בשנת 1988 ושטחו כ-202 קמ”ר. קו החוף משתרע על פני כ-32 ק”מ והוא כולל חופים רבים, מפרצונים וגבעות.

הריביירה באתונה כוללת אטרקציות רבות ושונות כולל חופים, מערות, אתרי נופש  ואתרים ארכיאולוגיים כמו  בטוריקוס או המקדש בפאלרון.

קו החוף של הריביירה כונה על ידי מטיילים רבים “החוף היפה ביותר באירופה” והוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר ביוון.

בנוסף ליופי הטבעי שלה, לריביירה יש מורשת תרבותית עשירה הכוללת חורבות עתיקות ומראות כמו מקדש פוסידון בסוניון, שם כתב הומרוס את האיליאדה שלו.

האתרים ההיסטוריים הבולטים במקום הם: האקרופוליס של אתונה,  מקדש זאוס האולימפי, פרתנון, מקדש פוסידון.

החופים של הריביירה

חופי הריביירה של אתונה הם החופים הפופולריים ביותר ביוון. חופים אלו ממוקמים בחוף המזרחי של אטיקה ומשתרעים מהפרברים למרכז העיר. הם מציעים מגוון רחב של שירותים ופעילויות והם לא נחשבים לצפופים במיוחד.

אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בחופים אלו היא שחייה במי הים הצלולים. המים בדרך כלל חמימים ונקיים הודות למתקן לטיהור שפכים שנבנה לאחרונה ב-2017.

יש יותר מ-20 קילומטרים של קו חוף באזור זה, כך שקל למצוא מקום להירגע וליהנות מהשמש.

אטרקציות מרכזיות ומה עושים במקום ?

האטרקציות הפופולריות ביותר כוללות:

  • נמל פילוס: זוהי עיירת נמל עתיקה עם עדויות מהתקופה הנאוליתית. ניתן לראות שרידים מהתקופה המיקנית ואף להגיע לבקר באקרופוליס העתיק הסמוך.
  • פורטו רפטי: חוף זה ידוע במים הצלולים והחול הלבן שלו, מה שהופך אותו לאחד החופים הטובים ביותר ביוון לשחייה ולשיזוף.
  • גליפאדה: חוף זה דורג כאחד מעשרת החופים המובילים באירופה על ידי TripAdvisor בשנת 2018. זהו מקום מועדף על מקומיים ותיירים כאחד, כי יש לו קטע חולי ארוך.

מלונות בריביירה של אתונה

אזור מפרץ החופים של הריביירה נחשב למצוין ללינה ויש בו המון מלונות חוף עם מתקנים, מסעדות ואווירה יוונית אמיתית.

המלונות מתחלקים לסוגי מלונות יוקרה וקלאסיים, המחירים הם די טובים ובערך באזור ה-400-800 שקל ללילה, תלוי ברמת הכוכבים, אנו ממליצים לקחת מלונות 5 כוכבים, צירפנו לכם גם קישור מבוקינג עם מסננים מיוחדים לחיפוש מלונות במבצע במקום:



Booking.com

 

4.8/5 - 26 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button