מגזין אתונה

חופים באתונה – המלצות לחופים טובים!

חופים מומלצים באתונה

החופים באתונה הם מעולים ויש המון כאלה. לעיר קו חוף ארוך וחופים רבים, כך שלא קשה למצוא את החוף המושלם עבורכם.

אזור החופים של העיר נחשב למאוד פופלרי ויש המון מה לעשות בו, הבאנו לכם רשימת חופים שאסור לפספס בעיר המיוחדת וכל מה שיש לעשות בהם!

המלצות חופים באתונה – 5 החופים הכי שווים !

להלן חמשת החופים הכי טובים שיש לאזור אתונה להציע.

1. Astir beach blue – חוף אסטיר

חוף אסטיר הוא חוף נהדר ובין הטובים של יוון, יש בו מגוון פעילויות המוצעות לרבות שחייה, שנורקלינג, צלילה ושייט קיאקים. כמו גם להיות בית לאליפות אירופה הראשונה אי פעם בגלישה ובית הספר האירופי הראשון אי פעם מחוץ לבריטניה.

כתובת: 40 Apollonos, Vouliagmeni

שעות פתיחה: 9:00-21:00

חוף אסטיר
חוף אסטיר,צילום:Giorgostr, ווקימדיה

2. חוף אקטי – Akti Vouliagmenis

החוף נוצר ברעידת אדמה בשנת 373 לפני הספירה. הוא נקרא על שם האלה היוונית העתיקה אפרודיטה בגלל צורתו ומראהו. זהו אחד החופים המתויירים ביותר באתונה, עם כ-3 מיליון מבקרים בשנה. תמצאו במקום טברנות, קיוסקים ומים נהדרים, אחלה מקום לרביצה בשילוב של ארוחה ושמש.

כתובת: 40 Apollonos, Vouliagmeni

שעות פתיחה: מ 7:30-22:00

3. חוף אסטרס – Asteras beach

החוף של אסטרס הוא אחד החופים הפופולריים ביותר באתונה. זוהי רצועת חול ארוכה שפוקדים את האתונאים עוד מימי קדם. החוף נוצר במפולת בסוף המאה ה-18, וכתוצאה מכך נוצר קו חוף יפהפה וייחודי.

אסטרס מפורסמת גם במסעדות פירות הים שלה, הממוקמות לאורך הטיילת המקבילה לחוף, מהחוף נשקף נוף מדהים של הפרתנון וזה אחד החופים המתויירים ביותר באתונה.

כתובת: 58 Poseidonos Glyfada

שעות פתיחה: 9:00-20:00

חוף אסטרס באתונה
חוף אסטרס, צילום: Falco Ermert, פליקר

4. חוף ינקבי – Yabanaki

הוא חוף בחוף המזרחי של חצי האי פלופונסוס ביוון. הוא נקרא על שם הכפר העתיק יאבנאקי, שנמצא על החוף. החוף משתרע על פני כ-2 ק”מ מאגיה אנה

הוא מורכב מחוף חלוקים קטן, עם נוף לים היוני. בחודשי הקיץ, הוא עמוס לעתים קרובות בתיירים ומקומיים, החול הלבן והמים הצלולים הופכים אותו לאופציה נהדרך לבחירת חוף באתונה.\

כתובת: Varkiza Coast

שעות פתיחה: 7:00-20:00

5. חוף קרבו – Krabo Beach

חוף קראבו הוא חוף באתונה, יוון. הוא ממוקם בפאתי העיר ויש בו מספר רב של בתי מלון ומסעדות, זהו חוף חולי עם מפרצונים רבים ומחשופי סלע. החוף משתרע לאורך של 2 ק”מ ו-1 ק”מ ברוחב.

המקום שימש לצילום סרטים הוליוודיים גדולים כמו טרויה, 300 והתנגשות הטיטאנים.

כתובת: Thespidos Vouliagmeni

שעות פתיחה: 8:00-22:00

חופים באתונה – שורה תחתונה

יש המון איזורי חוף מציונים שמגיעים לטייל בעיר המיוחדת של יוון, חשוב לשים לב שבכל החופים יש אופציות להשכרה של שימשיות וכיסאות במחיר סמלי.

כמו כן תוכלו להנות בחלק מהחופים מטיילות קטנה ומאוכל יווני מסורתי בטברנות הפרוסות, כל החופים בעלי קיוסקים ואופציות לאוכל מהיר.

צירפנו לכם סרטון עם עוד 5 חופים נהדרים ששווה להכיר בעיר.

NY

דרגו את הפוסט post

כתבות אחרונות

Back to top button