מגזין אתונה

חיי לילה באתונה

בילוי של חיי לילה באתונה יכול להציע לנו המון חוויות ויש שלל דברים לעשות בבירת יוון בשעות הלילה. מסעדות, פאבים ועוד.. במדריך השלם שהכנו עבורכם לבילוי לילי בעיר שכדאי להכיר בטיול שלכם.

אזור הפאבים והמסעדות מונסטיארקי

אחד מיעדי חיי הלילה הפופולריים ביותר באתונה הוא שכונת מונאסטיראקי. האזור ידוע באווירה הטובה שלו, עם שילוב של ברים, טברנות וחנויות המוכרות הכל ממזכרות יווניות מסורתיות ועד לבגדי וינטג’. הכיכר המרכזית, Plateia Monastirakiou, היא מקום ידוע עבור מקומיים ותיירים כאחד להתאסף וליהנות ממשקה או ארוחה.

אזורי פאבים מומלצים בסצנת חיי הלילה של אתונה

אזור פופולרי נוסף לברים ופאבים הוא שכונת פסירי, הידועה באווירה התוססת ובמבחר הברים והמועדונים המגוון.

להלן עוד מקומות ששווה לזכור באתונה:

Thissio: שכונה היסטורית עם מגוון ברים וטברנות.
Exarcheia: ידועה באווירה הבוהמית שלה ובאקטיביזם הפוליטי שלה, שכונה זו כוללת שילוב של פאבים ומועדונים.
קולונקי: שכונה יוקרתית הידועה בברים והמועדונים היוקרתיים שלה.
Syntagma: האזור סביב הפרלמנט היווני,הכיכר המרכזית היא מוקד חיי לילה מרכזי באתונה.
Anafiotika: שכונה מקסימה עם אווירה פסטורלית יותר ומעט פאבים ומסעדות.

אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית יותר, ישנם מספר ברים על הגג באתונה המציעים נופים מדהימים של העיר. כמה אפשרויות פופולריות כוללות Roof Bar ב-Hilton Athens, 360 Bar ב-Grande Bretagne, ובר Mono Rooftop בשוק הפשפשים מונסטיראקי.

מועדונים מומלצים באתונה

אתונה מציעה מעבר לפאבים גם מועדונים עם מסיבות וריקודים עד אור הבוקר, להלן מקומות ששווה לזכור.

מועדון פופולרי במיוחד באתונה הוא Six d.o.g.s, הממוקם באזור Monastiraki. זהו מקום רב תכליתי המארח קונצרטים, סטים של DJ ואירועי תרבות. למועדון עיצוב תעשייתי-שיקי ואזור חיצוני מרווח המושלם ליהנות מהלילות היווניים החמים.

מועדון פופולרי נוסף באתונה הוא Gazi Music Hall, הממוקם בשכונת גזי האופנתית. זהו מקום חדיש המארח כמה מהשמות הגדולים במוזיקה האלקטרונית. במועדון יש רחבת ריקודים גדולה, מתחם VIP ומרפסת גג עם נוף לעיר.

למי שמעדיף אווירה נינוחה יותר, ישנם מספר ברים וטברנות באזור פלאקה המציעים מוזיקה חיה ואוכל יווני מסורתי. כמה מקומות פופולריים כוללים את בוזוקיה, הכוללת מוזיקת ​​בוזוקי חיה, ורמבטיקה, שמתמחה במוזיקת ​​רמבטיקה, ז’אנר של מוזיקה יוונית שמקורה בתחילת המאה ה-20.

הטברנות של אתונה

אתונה מציעה גם מגוון אפשרויות למי שמחפש חווית חיי לילה מסורתית יותר. העיר היא ביתם של טברנות ואוזריות מסורתיות רבות, המציעות אווירה נינוחה וסתמית יותר. מקומות אלה כוללים לעתים קרובות מוזיקה חיה ואוכל ושתייה יווני מסורתי, והם דרך מצוינת לחוות את המורשת התרבותית העשירה של העיר.

האם חיי הלילה של אתונה שווים ?

ללא ספק מדובר באחת הערים ביוון שיש בה הכי הרבה אופציות לבחירה לבילוי לילה. בין אם אתם רוצים ללכת למועדון ולרקוד, לשבת בפאב עם חברים, לסעוד את נפשכם עם אוכל יווני מסורתי, או בינלאומי. לאתונה יש המון מה להציע לכל סוגי התיירים וכל מה שצריך לעשות – זה רק לבחור, לצאת ולהנות!

חשוב לזכור, סצנת חיי הלילה של אתונה נותנת חוויה עירונית אמיתית בשילוב של טברנות ומועדוני לילה, אומנם אין לצפות עכשיו למועדוני יוקרה כמו בעיר דובאי למשל, יחד עם זאת החוויה היא מהנת במיוחד ונותנת ריגוש יווני מודרני שלא תמצאו בכל יוון.

4.8/5 - 63 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button