אטרקציות באתונהמגזין אתונה

מה עושים באתונה? 10 אטרקציות מיוחדות שאתם לא בטוח מכירים

אז הגעתם לטייל באתונה ואתם שואלים את עצמכם מה יש לעשות באתונה ואיזה אטרקציות הכי כדאיות לביקור? נהדר! בדיוק בשביל זה אנחנו כאן לעשות לכם סדר.

הכנו לכם רשימה של אטרקציות מיוחדות, אזורי קניות ומסעדות, אתרים היטסטוריים, הפלגות ועוד – הרשימה הכי מעודכנת שיש.

10 אטרקציות מומלצות באתונה – הרשימה

אז יוצאים לדרך, להלן הרשימה המלאה של כל האטרקציות המיוחדות של אתונה:

אטרקציות באתונה

1. האקרופוליס 

אי אפשר לדבר על טיול באתונה בלי לעשות סיור באתר המפורסם ביותר , במקום תמצאו גם את הפרתנון, תיאטרון דינוסס ועוד מקומות היסטוריים. מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש וללא ספק זו אחת אטרקציות החובה בעיר, גם אם אתם לא חובבי היסטוריה.

החל מ- 24€

פופולרי

אטרקציות באתונה

2. שייט מאתונה לאיים

אחת ההפלגות הידועות ביותר מאתונה שיוצאת מנמל פיראוס. מדובר על יום כיף באיים הקסומים שליד אתונה: אגיסטרי, אגינה ומונה. ההפלגה כוללת גם ארוחה ועצירה בנקודת צילום מרהיבות. מתאים מאוד גם לזוגות וגם למשפחות.

החל מ- 65€

פופולרי

אטרקציות באתונה

3. כיכר מונסטריאקי

מרכז הקניות והמסעדות של אתונה, אם אתם מגיעים לטיול בעיר אתם חייבים לבקר במקום. עשרות מסעדות מיוחדות, חנויות בגדים וייצור מקומי וכמובן שוק פתוח כמו שאנחנו אוהבים בישראל.

הכניסה בחינם


קניות ואוכל

4. מוזיאון האשליות

מוזיאון מיוחד שמתאים לכל המשפחה, במקום תוכלו למצוא שלל אביזרים מיוחדים עם תעתועי דימיון. ניתן לצלם תמונות ויש גם מיציגים פעילים, מתאים מאוד לשעה שעתיים של סיור ותמונות מיוחדות לזכרונות בעיר.

החל מ- 12€

למשפחות

5. סיור באוטובוס ברחבי העיר

הסיור הידוע של אתונה שלוקח אתכם לכל המקומות ההיסטוריים והשווקים. מדובר על אוטובוס ללא גג וניתן להזמין כרטיס פתוח ל-24 שעות או 48. ניתן לעלות ולרדת כמה שרוצים ויש קווים בכל רחבי העיר. בנוסף בקניית כרטיס מקבלים שובר לבירה או קפה - שווה במיוחד!

החל מ- 20€

פופולרי

6. שוק ואראקיוס

אוהבים לנשנש? השוק הזה בדיוק עבורכם! מדובר על שוק האוכל הגדול ביותר שיש לאתונה להציע. תוכלו להנות משלל חנויות של אוכל רחוב אתונאי, מוצרי גלם איכותיים מתוצרת יוון וגם צבעים וריחות שישאירו לכם זכרון מיוחד וטעם של עוד. כתובת: Athinas 42, Athina 105 51 - מרכז אתונה. 

הכניסה בחינם


אטרקציות באתונה

7. פארק השעשועים אתונה

Allou! Fun Park - פארק השעשועים היחיד של העיר. במקום תוכלו למצוא רכבות הרים נחמדות, גלגל ענק ודוכני מזון ומשחקים לכל המשפחה, מתאים מאוד למשפחות עם ילדים שרוצים חצי יום כיף באווירה אתונאית.

החל מ- 25€

למשפחות

מה עושים באתונה

8. מופע לילי למרגלות האקרופוליס

מופע לילי מיוחד שמבוצע בערב ומוצג בסגנון של התאטרון העתיק האתונאי בשילוב של אורות ומיצגים עדכניים, המופע ממש למרגלות האקרופוליס ונחשב למיוחד ומעניין עם קריצה לעבר וקפיצה לעתיד.

החל מ- 24€

מופע

מה עושים באתונה

9. סיור באופניים חשמליים

טיול מרענן של 3 שעות ברחבי אתונה ובכל האתרים המוכרים עם מדריך. בסיור תרכבו על אופניים חשמליות בפארקים קסומים ונקודות צילום מיוחדות, הסיור מודרך בשפה האגנלית ומתאים גם למשפחות וגם לזוגות.

החל מ- 39€

פופולרי

מה עושים באתונה

10.מוזיאון הרכבים המוטורי

מוזיאון מאוד מיוחד עם מיצגים של מאות רכבים בשימור טוב מהמאה ה-18, ה-19 וגם מכוניות חדשות, בנוסף יש סימולטור מיוחד ומהנה על כסאות זזים וזו חוויה מומלצת. המוזיאון חדש יחסית ונפתח בסוף שנת 2024

החל מ- 15€

פופולרי

מה עושים עוד באתונה?

חוץ מהאטרקציות הפופולריות שציינו למעלה, הוספנו לכם עוד כמה דברים שאולי שבקר לשקול בביקור שלכם בעיר:

  1. סיור בשכונת פלאקה העתיקה: פלאקה היא שכונה היסטורית עם רחובות צרים ומיוחדים. מפורסמת מאוד בארכיטקטורה הניאו-קלאסית שלה, חנויות מזכרות ומסעדות מסורתיות.
  2. הליכה בגני המלך הלאומיים:  גנים ציבוריים גדולים במרכז אתונה, שמציעים מקום שקט ורגוע עם עצים, פרחים ושבילי הליכה. מושלם להפסקה מהרעש של העיר.
  3. טיול ערב בשכונת פסירי התוססת:שכונה בוהמיינית שמאוד ידועה בחיי הלילה שלה. היא מלאה בברים, מועדונים, גלריות אמנות ואמנות רחוב מרשימה.
  4. ביקור במגדל הרוחות העתיק: מבנה עתיק מהמאה ה-1 לפנה”ס ששימש כשעון שמש ומד רוח. הוא מעוטר בתבליטים המייצגים את שמונה הרוחות.
  5. קניות ברחוב ארמו או במרכז הקניות סינטגמה: רחוב ארמו הוא אחד המדרחובים הכי מתויירים בעיר. מדובר במרכז קניות פופולרי עם מגוון חנויות. מרכז הקניות סינטגמה הוא קניון מודרני במרכז העיר, שמציע חוויית קניות מגוונת עם המון מותגים בנוסף יש טקס חביב בכיכר כל שעה עגולה של חיילים שמחליפים משמרת (לבושים במיטב הבגדים העתיקים).
מה עושים באתונה - כל האטרקציות (טקס חילופי המשמרות בכיכר סינטגמה יוון)
הטקס המיוחד של חילופי המשמרות בכיכר סינטגמה

אטרקציות באתונה – בשורה התחתונה

אתונה היא ללא ספק עיר עתיקה, אך יש לה נשמה של עיר מודרנית. היא מציעה שלל חוויות מיוחדות, מאתרים היסטוריים כדוגמאת האקרופוליס ועד חוויות פעילות יותר כמו מופעים, הפלגות ומוזיאונים. בשילוב של מסעדות והמון המון שופינג!

כדי להפיק את המרב מביקורכם באתונה ומכל האטרקציות הנפוצות שלה, מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש לאתרים המרכזיים. הזמנה מוקדמת לא רק חוסכת זמן יקר בתורים ארוכים, אלא גם מבטיחה את כניסתכם לאתרים הפופולריים ביותר, כמו האקרופוליס ומוזיאון האקרופוליס, שלעתים מתמלאים במהירות בעונות השיא.

והכי חשוב, תזכרו להגיע באנרגיה טובה ולחוות את אחד היעדים הטובים ביותר שיש ליוון להציע, העיר שיש בה הכל – אתונה!

5/5 - 3 הצבעות

כתבות אחרונות

כדי לכם גם לראות
Close
Back to top button