מגזין אתונה

מלונות באתונה עם בריכה

טיול באתונה הוא ללא ספק חוויה נהדרת של אוכל, שתייה והיסטוריה ייחודית. יש בעיר אתונה כמה מלונות עם בריכה שנחשבים למומלצים ונמצאים באזורים של מוקדי עניין ותיירות. הבאנו לכם רשימה של מלונות עם המלצות באתונה שיש בהם בריכה על בסיס המיקום שלהם, חוות הדעת וכמובן תמורה למחיר.

מלונות עם בריכה באתונה – 5 המלצות ששווה לזכור.

יוצאים לדרך, זו הרשימה המלאה של צוות טרוול אתונה.

1. מלון אלקטרה מטרופוליס

מלון 5 כוכבים ונחשב לאחד המלונות הכי פופלריים באתונה בקרב ישראלים. במלון יש 2 בריכות, מרכז ספא והלינה על בסיס ארוחת בוקר. במרחק הליכה תגיעו לאזורי טברנות, קניות וחיי לילה. תוכלו להתפנק בארוחה על הגג עם נוף עוצר נשימה של האקרופוליס. מחיר ממוצע ללילה בעונה מתחיל מ-1,000 ש”ח.

לבדיקת זמינות חדרים במלון דרך בוקינג לחצו כאן

אזור הבריכה במלון אלקטרה מטרופוליס.

2. מלון גרנד הייאט

מלון 5 כוכבים יחסית חדש שנפתח קצת לפני תחילת שנת 2019. במלון יש בריכה וגם מרכז ספא. גם במלון זה יש נוף לאקרופוליס של אתונה. החדרים חדשים ובעיצוב מודרני עם כל מה שצריך. במקום יש גם מסעדות ומרכז כושר. נמצא במרחק נסיעה קצרה מאוד ממרכז אתונה וכ-5 דקות נסיעה מהאקרופוליס. מחיר ללילה ממוצע בעונה מתחיל ב-700 ש”ח.

לבדיקת זמינות חדרים במלון דרך בוקינג לחצו כאן

בריכת הגג במלון גראנד הייאט:

3. מלון קוקו

עוד מלון 5 כוכבים נהדר שנמצא ממש במרכז אתונה ובמרחק הליכה ממוזיאון האקרופוליס. מלון זה גם מאוד פופלרי בקרב ישראלים ותוכלו להנות ממנו מלינה על בסיס ארוחת בוקר. בריכה. מרכז ספא מפותח וגם בר וטרקלין מפואר. המלון זוכה לציון ממוצע גבוה וחוות דעת מעולות. מחיר ממוצע ללילה בעונה מתחיל ב-800 ש”ח.

לבדיקת זמינות חדרים במלון קוקו דרך בוקינג לחצו כאן

אזור הבריכה במלון קוקו:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by COCO-MAT Hotels (@cocomat.hotels)

4. מלון קפיטל סנטר

מלון 5 כוכבים ששוכן במרחק הליכה ממרכז הקניות והתרבות כיכר סינטגמה המפורסמת. במלון בריכת שחייה שפועלת בקיץ. מסעדות ובתי קפה ולינה על בסיס ארוחת בוקר. המלון נחשב לאסתטי ומטופח עם חדרים בעלי עיצוב עכשווי ומרווחים. מחיר ממוצע ללילה בעונה מתחיל ב-1,000 ש”ח.

אזור הבריכה בתצלום אוויר במלון קפיטל:

5. מלון מריוט

סוגר הרשימה שלנו הוא מלון מריוט, שגם הוא בעל דירוג של 5 כוכבים. נמצא באזור התרבות והפנאי של סטברוס נארכוס ויש בו בריכה וגם מסעדה. ניתן להזמין לינה בתוספת של ארוחת בוקר. למי שרוצה לשדרג יש גם מסעדות חביבות במלון. זהו המלון המרוחק ביותר ברשימה שלנו ממרכז אתונה.

הבריכה במריוט:

ליקטנו עבורכם כמה שאלות שעלו ממטיילים באתונה לגבי מלון עם בריכה.

למה אין הרבה מלונות עם בריכה באתונה ?

אתונה היא עיר תוססת וצפופה כמו ערים בירות רבות ומרכזיות בעולם. לכן בגלל שרוב המלונות בנויים לגובה זה קצת מקשה לבנות אותם עם בריכה. יחד עם זאת יש בעיר גם מלונות שיש בהם בריכה (רובם בלי).

מה העונה הטובה להזמנת מלון עם בריכה באתונה?

מומלץ לשריין בריכה בעיר החל מתקופת הקיץ, מאמצע יוני מזג האוויר מתחיל להיות חם מאוד בעיר וזו תקופה מעולה לשלב בחופשה שלכם מלון עם בריכה.

4.8/5 - 67 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button