מגזין אתונה

מלונות במרכז אתונה

אתונה היא עיר מדהימה שיש המון מה לעשות בה וללא ספק מלונות במרכז אתונה נחשבים למבוקשים על ידי תיירים רבים עקב הקרבה למקומות הבילוי והאתרים ההיסטוריים. הכנו לכם רשימה של המלצות לינה על בסיס מיקום, חוות דעת ותמורה למחיר ששווה לדעת לפני הטיול.

מלונות מומלצים במרכז אתונה – 6 המלצות

אז יוצאים לדרך, זו הרשימה של המלונות שנמצאים במרכז העניינים של העיר. שימו לב שמומלץ לשריין את הלינה שלכם מראש כי מלונות בלב אזורי התיור נחשבים למבוקשים במיוחד.

1. מלון אטלוס

מלון קלאסי לטיול זוגי תיירותי בדרגה של 3 כוכבים, למרות המספר ה”הנמוך” יחסית של הכוכבים הוא נמצא במיקום מרכזי בשכונת פסירי ובמרחק הליכה ממוקדי עניין רבים. החדרים הם בסיסיים ומאובזרים טוב ויש גם אמצעים להכנת קפה. מעולה למי שרוצה לבסס את הטיול שלו על האתרים ומקומות הבילוי והשופינג בעיר. מחיר ללילה בעונה מתחיל ב- 90 יורו.

לחצו כאן לבדיקת זמינות חדרים

תמונה מהאינסטגרם של המלון – נוף לאקרופוליס.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Attalos Hotel (@attaloshotel)

2. מלון אלקטרה

מלון בדרגה של 4 כוכבים שנחשב ליוקרתי יותר ממלון אטלוס. המלון נמצא במרכז אתונה במיקום מרכזי ממש צמוד לכיכר סינטגמה וניתן גם ללכת רגלית לאזור שכונת פלאקה הפופלרית. בגג יש בר שמגיש משקאות אלכוהולים וניתן לשבת בערב לצפייה באקרופוליס המדהים. החדרים בעיצוב מודרני וארוחת הבוקר הא מסגנון יווני, למי שרוצה יש אופציה בתשלום נוסף לקחת אוכל המלון עצמו. נמצא באזור ארמו – רחוב הקניות הראשי של העיר. מחיר ללילה בעונה מתחיל מ-150 יורו.

לחצו כאן לבדיקת זמינות חדרים

תמונה מהאיסנטגרם של המלון, ארוחת בוקר לנוף האקרופוליס:

3. מלון אלקטרה פאלס

מלון 5 כוכבים יוקרתי שנמצא בשכונת פלאקה ולמרגלות האקרופוליס. במלון זה יש גם בריכה על הגג עם נוף לאזורי התיירות והאקרופוליס עצמו. נמצא במרחק הליכה ממוקדי העניין והאטרקציות בעיר ויש לו גם ארוחת בוקר טובה מאוד, בנוסף במלון יש מרכז ספא נהדר והמלון מתאים מאוד למי שרוצה לשלב פינוק במלון באתונה במקביל לטיול תיירותי ושופינג. מחיר ללילה בעונה מתחיל מ-300 יורו.

לחצו כאן לבדיקת זמינות חדרים

בריכה עם נוף לאקרופוליס וגם אפשר לאכול למעלה, תמונה מהאינסטגרם של מלון אלקטרה פאלס:

4. מלון אן.אל.אייץ.

מלון קאלסי שנמצא בשכונת מונסטראקי, המלון בדירוג של 4 כוכבים. יש במלון גם חדר ספורט, ארוחת בוקר וחדרים עם חדר רחצה מאובזר. השירות נחשב לטוב מאוד ויש גם בר חביב במקום. מחיר ללילה בעונה מתחיל מ-150 יורו.

מלון פרש נמצא ממש במרכז וקרוב לכל אזורי הקניות והתיירות. ברוב החדרים תהנו גם ממרפסות ויש גם ארוחת בוקר טובה. יש במלון בריכה והוא מעולה למי שמחפש להיות בלב של “הלב ” באתונה.

תמונת חדר של המלון, מהאינסטגרם שלו:

כמה זמן מראש יש להזמין מלונות במרכז אתונה?

אחת השאלות שהרבה מטיילים שואלים את עצמכם זה למעשה מתי לשריין את החדר, ההמלצה של צוות טרוול אתונה זה לפחות כ-4 חודשים מראש. זכרו מדובר על אחד מאזורי הביקוש הגדולים ביותר ביוון והמלונות שבו נתפסים מהר. מאחלים לכם חופשה מהנה!

האם המלונות במרכז אתונה יקרים יותר?

התשובה לכך היא פשוט – לא. באתונה ניתן למצוא טווחי מחירים שונים של מלונות, בפיראוס, באגם ווילגאמני ועוד.. למעשה מה שמשפיע לרוב על המחיר זה דירוג הכוכבים שלו ומה שהוא מציע מבחינת אירוח. בנוסף לכך באופן כללי המחירים של הלינה ביוון זולים משמעותית מישראל, לכן מומלץ מאוד לא לוותר על לינה במרכז העיר בשילוב של אתרי התיירות.

4.9/5 - 32 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button