מגזין אתונה

מלונות 5 כוכבים מומלצים באתונה – הרשימה ששווה להכיר !

אם אנחנו רוצים מלון 5 כוכבים באתונה, חשוב לדעת שיש מבחר מלונות מומלצים בעיר שגם יכולים להתאים לכל כיס ולכל סגנון חופשה, הכנו לכם רשימה של מלונות ששווה להכיר בביקור הבא שלכם בעיר שמתאימים לרמת אירוח גבוהה בעיר המיוחדת!

כתבות אחרונות

לרשימת 10 המלונות הכי מומלצים בבוקינג לחצו כאן >

מלונות 5 כוכבים באתונה – רשימת המלצות

להלן הרשימה המלאה של מלונות 5 כוכבים מומלצים באתונה המלונות שבחרנו הם על בסיס ניסיון אישי, ביקורות באתר בוקינג, קרבה למוקדי עניין ופופולריות של מבקרים ישראליים:

1. מלון אלקטרה מול האקרופוליס

אי אפשר לדבר על מלונות מומלצים באתונה בלי להזכיר את אלקטרה מטרופוליס, אולי המלון הכי מתוייר על ידי ישראלים באתונה. ניתן להזמין לינה על בסיס ארוחת בוקר, מסעדה על הגג לנוף האקרופוליס (כן תעשו פה תמונות טובות לאינסטגרם) ויש גם ספא ובריכות. המלון במרכז אתונה (פלאקה) ליד אזורי קניות, טברנות ומסעדות החל מ-1,200 ש”ח בלילה (בקיץ מתייקר).



Booking.com

בדקו זמינות חדרים במלון אלקטרה >

מלונות 5 כוכבים מומלצים באתונה
אלקטרה – עם הנוף הכי יפה באתונה

2. מלון גראנד

מלון שנמצא באזור בית הפרלמנט ויש לו חדרים יוקרתיים במיוחד, יש מרפסת יפה מאוד בגג ונוף עוצר נשימה לאקרופוליס המפורסם. בתוך המלון תוכלו להנות מספא עם אמבט צמחים ויש גם בריכת שחייה מקורה, המסעדה במלון נחשבת לטובה מאוד והוא בין המדורגים גבוה על ידי מבקרים באתונה. המלון מתחיל מ-2200  ש”ח לילה!!


Booking.com

בדקו זמינות חדרים במלון גראנד >

3. המלך ג’ורג’

אחד המלונות הכי מפוארים שיש באתונה והמקום נראה ממש כמו ארמון, הוא נמצא בשכונה היוקרתית קולנקי ובמרחק הליכה מהאקרופוליס, ארוחת הבוקר טובה במיוחד ואפשר להזמין ארוחת בוקר (לא חובה), יש בריכה על הגג ומסעדת גורמה. כל התחושה באירוח היא חזרה לאתונה המפוארת הקלאסית, המחירים מתחילים מ2,000 ש”ח לילה בשיא העונה.


Booking.com

בדקו זמינות חדרים במלון המלך ג’ורג’ >

4. ארמון אלקטרה

עוד מלון 5 כוכבים שנמצא באתונה ושווה אזכור הוא מלון אלקטרה המפורסם. נמצא בשכונת פלקה המפורסת וקרוב מאוד למרכזי תיירות (במרחק הליכה מכיכר סינטגמה). יש במלון בריכה וארוחת בוקר טוב והמחירים שלו סבירים לחלוטין יחסית לדרגת האירוח (מתחיל מ1,000 שקל ללילה).



Booking.com

בדקו זמינות חדרים במלון אלקטרה >

5. מלון בוטיק קסונדצ’ו

מדובר על מלון שונה מהאחרים והאירוח בו בוטיקי יותר, אין במלון בריכה והוא נמצא במיקום מרכזי ליד רחוב הקניות ארמו. החדרים נהדרים ויש בהם איבזור טוב, מוצרי קוסמטיקה וגם אמבטיה. ארוחת הבוקר מומלצת מאוד ומכילה שפה מרכיבים – כמו שאנחנו הישראלים אוהבים החל מ-1,500 ש”ח ללילה בממוצע.


Booking.com

בדקו זמינות חדרים במלון קסונדצ’ו >

6. מלון ווינדום

מלון בעיצוב מודרני והוא גם בין הזולים ביותר שברשימה, במלון יש בריכה על הגג, נוף לאקרופוליס, ארוחת בוקר וסוויטות חביבות, במרחק 10 דקות הליכה מרחוב ארמו והוא מלון טוב למי שמחפש להנות מאירוח של 5 כוכבים ולשלב אטרקציות וקניות מחיר ממוצע מ-800 ש”ח ללילה.



Booking.com

בדקו זמינות חדרים במלון ווינדום >

מהאינסטגרם של מלון ווינדום:

איך נבחר מלון 5 כוכבים מומלץ באתונה

להלן כמה טיפים חשובים לבחירת מלון חמישה כוכבים באתונה:

  • מיקום: חפשו מלון שנמצא במיקום מרכזי ובהישג יד מאטרקציות תיירותיות פופולריות.
  • שירותים: חפשו מלון המציע מגוון רחב של שירותים כמו חדר כושר, ספא ובריכה.
  • איכות החדר: בדקו את גודל החדר, העיצוב והשירותים המוצעים בחדרים כדי להבטיח שהם עומדים בציפיות שלכם.
  • שירות: דירוג השירות של המלון חשוב מאוד לחווית השהייה שלכם.
  • ביקורות: קראו ביקורות מאורחים אחרים כדי לקבל מידע על החוויות שלהם במלון.
  • מחיר: הכינו תקציב מראש ללילה עם חריגה של 100 שקל ולא יותר מכך.
  • בטיחות וניקיון:  כעיקרון זה דבר משתנה שתלוי בצוות, לכן מומלץ להתבסס על הביקורות האחרונות בבוקינג.

לרשימת 10 המלונות הכי מומלצים בבוקינג לחצו כאן >

מלונות חמישה כוכבים באתונה הם כמו בישראל?

זה מאוד תלוי אך באופן גורף רוב המלונות הם לא דומים באופי שלהם בישראל. צוות טרוול אתונה מעדיף ברמה האישית את סגנון המלונות ביוון שיודעים לשלב מסעדות נהדרות.

אל תצפו למצוא באתונה מלונות הכל כלול מטורפים – אך מבחינת מסעדות, קרבה לאטרקציות, ספא ושאר המתקנים, הרמה זהה ואף גבוהה יותר.

מלונות 5 כוכבים מומלצים באתונה – אתם שואלים אנחנו עונים

ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות על מלונות 5 כוכבים באתונה ששווה להכיר ויכולים לעשות לכם סדר בטיול שלכם!

loader-image

ככלל, ככל שתזמינו מוקדם יותר את השהייה שלכם, כך תוכלו ליהנות ממחירים טובים יותר ומבחירה רחבה יותר של חדרים. מומלץ להזמין לפחות 2-3 חודשים מראש, במיוחד אם אתם מתכננים להגיע באביב או בקיץ, שהם עונות התיירות העמוסות ביותר באתונה. חלק מהמלונות מציעים גם מחירים מוזלים להזמנות של "הרגע האחרון" שבועות ספורים מראש. ומלונות רבים מפרסמים מבצעים מיוחדים לסופי שבוע או לחגים מסוימים, אז שווה תמיד לבדוק את אתרי האינטרנט שלהם ישירות.

4.9/5 - 26 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button