מגזין אתונה

מעבורת מאתונה למיקונוס

אם אתם מחפשים מעבורת מאתונה למיקונוס – הגעתם למקום הנכון. הבאנו עבורכם את כל המידע שצריך לדעת על ההפלגה, לאן צריך להגיע, מחירים, קניית כרטיסים וכל מה שצריך שיהיה לכם סדר בהפלגה!

למה כדאי לקחת מעבורת מאתונה למיקונוס?

מבין האפשרויות להגיע למיקונוס (שכוללות גם טיסות , המעבורות מציעות שילוב מנצח של חיסכון, נוחות וחוויה. ראשית, זו כמעט תמיד האופציה הזולה ביותר – כרטיסי מעבורת בד”כ עולים משהו כמו 20-60 יורו לכיוון, לעומת 100-150 יורו או יותר לטיסות. אז אם התקציב שלכם קצת מוגבל או שאתם פשוט רוצים לשמור את הכסף להוצאות על האי עצמו, זו בחירה חכמה.

חוץ מהמחיר, למעבורות יש גם יתרון גדול של נוחות וגמישות. הן יוצאות כמה פעמים ביום מנמל פיראוס שבפאתי אתונה, מה שמאפשר לכם להתאים בקלות את זמני ההפלגה ללוח הזמנים שלכם. ברוב המקרים, לא תצטרכו להגיע לנמל יותר משעה-שעתיים לפני ההפלגה, לעומת השעות הרבות והבידוק הביטחוני המעיק בשדה התעופה.

וגם – לא נשכח את החוויה של הפלגה שהיא להרבה מהאנשים הרבה יותר מהנה!

כרטיסים למעבורת בין אתונה למיקונוס

מומלץ לשריין כרטיסים למעבורת מראש. אתרי “פיירי גריס” עושה השוואת מחירים בין כל החברות ושווה להזמין דרכו. הנסיעה היא בין 3-5 שעות ומחיר כרטיס נע בטווחים של 30-80 יורו.

להלן מנוע הזמנות מעבורות דרך אתר השוואת המעבורות של יוון:

  • יש לבחור את הנמל ממנו תרצו להפליג – למשל: ATHENS, PIRAEUS והיעד – MYKONOS
  • החברה שמוציאה בדרך כלל הכי הרבה הפלגות נקראת “Blue star”
  • יש כמה סוגי כרטיסים: כרטיס רגיל, כרטיס עסקי וכרטיס חיצוני בדק (ככל שהמחיר עולה המיקום טוב יותר) יש גם כרטיסים עם שירותים ומקלחת צמודים ומיטות.

בשורה התחתונה 

הפלגה מאתונה למיקונוס היא אופציה נהדרת לבילוי באי הקסום של יוון, אפשר לקחת גם לינה באחד המלונות הנהדרים באי ואנחנו ממליצים להזמין מלון לפחות ל-2 לילות במיקונוס על מנת לחוות את האטרקציות המיוחדות של האי.

חשוב לזכור שכדאי להזמין את ההפלגה מראש, בעיקר בשיא עונת התיירות של האיים (מסוף חודש מאי ועד אמצע אוקטובר) מה שנחשב לעונת השיא באופן כללי ביוון.

loader-image

כמו בכל יעד תיירות פופולרי, גם המחירים של הפלגות המעבורת למיקונוס משתנים לא מעט בין עונות השפל והשיא. כלל הברזל הוא - ככל שתתרחקו מחודשי הקיץ וחגים מרכזיים, כך סביר למצוא עסקאות זולות וטובות יותר. ספציפית, התקופות הפחות עמוסות הן בין נובמבר לאפריל (פרט לחג המולד והפסחא). אז תוכלו למצוא כרטיסים במחיר שפוי של 20-40 יורו לכיוון. באמצע הקיץ, לעומת זאת, צפו למחירים שיכולים לנסוק בקלות גם ל-80 יורו ומעלה.

התשובה תלויה מאוד בסוג הספינה, בתנאי הים ובמספר התחנות בדרך. מעבורות רגילות וכלכליות (Conventional Ferries) המפליגות בין אתונה למיקונוס נמצאות על הים בין 4 ל-6 שעות, תלוי אם הן מתעכבות גם באיים נוספים כמו טינוס או סירוס. זה אומר שאם תיקחו הפלגה מוקדמת בבוקר מאתונה תגיעו בערך בצהריים או מעט אחרי לנמל מיקונוס.

לעומת זאת מעבורות מהירות, אקספרס ו-High Speed יכולות להשלים את המסלול ביעילות תוך 2-4 שעות בלבד. אז אם יש לכם עוד תוכניות ליום ההגעה, או שפשוט לא בא לכם לבזבז זמן יקר מדי על המים - אלה האופציות המועדפות בשבילכם. כמובן שגם מחירן בהתאם יהיה גבוה יותר, אבל לפעמים שווה את ההשקעה.

עוד דבר שחשוב לזכור - כל הזמנים הללו תלויים בתנאי מזג האוויר והים, ולכן הם תמיד בגדר הערכה בלבד. אם תיתקלו בתנאים סוערים במיוחד ייתכנו גם עיכובים של מספר שעות, ובמקרים קיצוניים אפילו ביטולים (אם כי זה נדיר למדי). בכל מקרה, הקפידו לעקוב אחרי ההתראות והעדכונים של חברת הספנות, ותכננו את הלו"ז שלכם בהתאם.

5/5 - 3 הצבעות

כתבות אחרונות

כדי לכם גם לראות
Close
Back to top button