מגזין אתונה

קניות באתונה – מדריך שופינג לכל המקומות השווים!

קניות באתונה

אז הגענו לבירת יוון ואנחנו מחפשים קניות באתונה ולא יודעים מה לעשות.. אתונה מכילה המון אתרי שופינג מעולים, קניונים ומקומות שוק שיכולים להתאים לכל כיס ולכל סוג קנייה של בן אדם. הכנו לכם מדריך קניות שלם עם כל החנויות הכי טובות באתונה, האזורים המומלצים, מחירים וכתובות – לגזור ולשמור לטיול !

1. רחוב ארמו – Ermou

רחוב ארמו נחשב לאחד ממרכזי הקניות באתונה והוא נמצא ממש קרוב לכיכר סיטנגמה המוכרת. במקום תמצאו מדרחוב אורך במיוחד ושלל בוטיקים של תוצרות מקומיות. מעבר לשווקים המקומיים תוכלו לגלות גם חנויות מוכרות של מותגים כמו זארה, פוט לוקר וגם מותגי קוסמטיקה. האזור נוח במיוחד לטיול ואפשר גם לסעוד בו במסעדות יווניות או מזון מהיר.

כתובת: Ermou 4, Athina 105

לקריאה נוספת קראו: רחוב ארמו

2. מונסטריאקי – Monastiraki

לא רחוק מרחוב ארמו תוכלו למצוא את אחד השווקים הכי מפורסמים של אתונה שנקרא שוק מונאסטריקי, הוא נחשב ליעד לוהט בקרב תיירים ותוכלו למצוא בו המון מזכרות, אוכל רחוב מעולה, חפצים עתיקים, בגדים מכל הסוגים והוא גם פתוח כל השבוע שזה בכלל נהדר ואפשר לשלבו בכל יום של הטיול.

תוכלו לגלות גם שוקי עתיקות מיוחדים וחפצי וינטג’ ששמורים היטבם במחירים זולים במיוחד.. בנוסף קיימות במקום גם חנויות תכשיטים ו.. בקיצור אתם פשוט צריכים להגיע למקום כדי להבין.

כתובת: Ifestou 2, Athina

מונסטריאקי
מונסטריאקי – אזור מומלץ לקניות בעיר

3. קניות באתונה באזור קלונאקי – Kolonaki

אוהבים מותגים ובגדי יוקרה ? אזור קלונקי הוא בדיוק המקום בשבילכם ותוכלו למצוא פה מותגים כמו: לואי ויטון, גוצ’י, פראדה, כרסיטיאן דיור, ועוד שלל מותגים יקרים (תכינו את הכיס), המקום מעוצב בצורה נהדרת ואפשר גם לקפוץ לבית קפה או מסעדה, בנוסף יש שלל גלריות של מוכרים אורחים של יצירות מקומיות וציורים.

כתובת: 36 Skoufa, Athens, 10672

4. רחוב איולו Aiolou

רחוב עצום וגדול שפוקדים אותו גם המון תיירים וגם אזרחים מקומיים, רחוב איולו למעשה הוא שוק קמונעאי עצום וניתן למצוא בו כל העולה על הדעת כמו: תיקים, ריהוט, כלי בית, בגדים, נעליים, אוכל, תכשיטים, מוצרים עתיקים, מזכרות ופשוט כל מוצר שתוכלו לחשוב עליו, מקום נהדר לחווית שופינג מיוחדת באתונה.

כתובת: Aiolou 68α

5. קניונים באתונה

חווית קניות חדשה שנכנסה בשנים האחרונה לעיר זו חווית השופינג בקניונים של אתונה. האתונאים והיוונים ככלל הם לא מחובבי הקניונים, אך בשנים האחרונות הם התאימו עצמם לתרבות המערבית ונבנו כמה קניונים ששווה לבקר בהם בעיר כמו: The Mall Athens וגם עוד 2 קניונים מוכרים, קניון  Metro וקניון אתיקה.

6. קניות במרכז אתונה

אחד מאזורי הקניות הקלאסיים ביותר באתונה הוא מרכז העיר שמבלים בו המוני תיירים ואזרחים מקומיים כאחד ויש בו אופציות קנייה בלתי נגמרות. מומלץ להתחיל את מסע הקניות מאזור שנקרא “פלאקה” ותוכלו לגלות בו חנויות נסתרות של תוצרת מקומית, מסעדות וטברנות וגם תכשיטים עתיקים במיוחד, בוטיקים וחנויות של יין.

המשיכו לטייל בשביל הטיילת המיוחדת של מונאסטריקאי (גם היא נמצאת במרכז) ותקנו לכם מזכרות מקומיות משלל הדוכנים במקום, משם ניתן להמשיך לאזור psirri שיש בו גם המון חנויות ומסעדות של אוכל יווני, חנויות סנדלים יווניות וחפצים עתיקים, כלי נגינה כמו בוזוקי ועוד, הרחוב מפורסם גם בשלל מוצרי הטיפוח שלו שנעשים במקום בשילוב של שמן זית יווני איכותי.

7. קניות יוקרה באתונה

נמאס לכם מהשווקים ? זארה כבר לא זה? לכל מי שחובב קניות יוקרה, או סתם אוהב לבחון מותגים של העשירון העליון, שכונת קולנאקי היא המקום הכי טוב לקניות יוקרה באתונה.

הבוטיקים המיוחדים של השכונה מארחים שלל מעצבים יוונים מפורסמים עם המון סטייל בשילוב של מותגי היוקרה הגדולים ביותר מאירופה וארצות הברית.

באזור הפרברים של אתונה תוכלו למצוא את אזור Kifisia שמציע נעליים איכותיות במיוחד,בגדים מודרניים וכמעט כל המוצרים שם מופנים לקהל עם הכיס הרחב, בנוסף תוכלו לגלות בתי קפה מיוחדים מאוד באזור שנהדר לשבת בהם.

האם אתונה יקרה ?

כמו שציינו מעלה, יש מקומות יוקרה לתקציבים גבוהים מאוד אם אתם ממעמד הביינים, אך ביחס לאירופה ולישראל החנויות של המותגים הרגילים והשווקים נחשבים לזולים ותוכלו למצוא חנויות שמוכרות בפחות 30-40% מישראל.

המלצות קנייה באתונה – מה כדאי לקנות ?

התשובה לשאלה הזו מאוד תלוי בתקציב איתו אתם באים, אם אנחנו מדברים על תקציב רגיל מאוד מומלץ לקנות מחנויות המותגים הרגילים כמו: זארה, או H&M וכדומה שתגלו בהם מחירים זולים משמעותית בישראל. כמו כן העיר מתמחה במוצרי שוק מעולים כמו שמן זית ודבש. בנוסף פרגנו לעצמכם באיזה מזכרת נחמדה תוצרת מקומית כמו כד לשמן זית, או כותש שום.

5/5 - 2 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button