מגזין אתונה

שדה תעופה של אתונה – חנויות, מידע כללי וטיפים

שדה תעופה של אתונה , הידוע גם בשם נמל התעופה הבינלאומי אלפתריוס וניזלוס (Eleftherios Venizelos ), הוא נמל התעופה הבינלאומי העיקרי המשרת את אתונה, עיר הבירה של יוון. שדה התעופה ממוקם כ-22 קילומטר מזרחית למרכז העיר ונקרא על שמו של אלפתריוס , מדינאי וראש ממשלה יווני בולט הבאנו לכם את כל המידע שצריך להכיר במקום לפני ההגעה!

טרמינלים בשדה התעופה באתונה

לשדה התעופה שני טרמינלים, טרמינל 1 לטיסות שנגן, וטרמינל 2 לטיסות שאינן שנגן. טרמינל 1 נפתח ב-2001 וטרמינל 2 נפתח ב-2017, ושני הטרמינלים מודרניים ומאובזרים היטב במגוון מתקנים ושירותים לנוסעים.

הגעה לשדה תעופה באתונה

מבחינת תחבורה, שדה התעופה מחובר היטב למרכז העיר ולחלקים אחרים של אתונה. המטרו של אתונה מחבר את נמל התעופה למרכז העיר עם זמן נסיעה של כ-40 דקות. ישנם גם מספר קווי אוטובוס המחברים את שדה התעופה למרכז העיר ולחלקים אחרים של אתונה, כמו גם שירותי רכבת פרברים ושירותי רכבת אזוריים. מוניות ורכבים להשכרה זמינים גם בשדה התעופה.

חנויות ושירותים נוספים

שדה התעופה מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים לנוסעים לרבות חנויות פטורות ממכס, מגוון מסעדות ובתי קפה, בית מרקחת, סניף דואר וכספומטים. ישנם גם מספר טרקלינים זמינים לנוסעים, כולל טרקלין Olympic Air וטרקלין Aegean Airlines.

מבחינת טיסות, נמל התעופה הבינלאומי של אתונה הוא מרכז מרכזי של אייגיאן איירליינס ואולימפיק אייר. שדה התעופה מציע גם מגוון רחב של טיסות בינלאומיות ופנימיות, עם יעדים הכוללים ערים גדולות באירופה, וכן יעדים בצפון אפריקה ובמזרח התיכון.

שדה התעופה זכה גם בדירוג הגבוה ביותר, רמה 3+, על ידי תוכנית הסמכת הפחמן של נמל התעופה הבינלאומי של מועצת התעופה הבינלאומית על מאמציה להפחית את פליטת הפחמן ולקדם קיימות.

בשורה התחתונה

ללא ספק, נמל התעופה הבינלאומי של אתונה נחשב למוביל והוא  מאובזר ומודרני המציע מגוון רחב של מתקנים ושירותים לנוסעים, כמו גם קישורי תחבורה טובים למרכז העיר ולחלקים אחרים של אתונה. עם מגוון רחב של טיסות בינלאומיות ופנימיות זמינות, הוא שער כניסה נוח מאוד ליוון ותוכלו להגיע ממנו לכל מקום שתחפצו באזור אתונה.

מפת הגעה לשדה:

 

צילום תמונת המקום: Benjamin, מפליקר.

4.8/5 - 22 הצבעות

כתבות אחרונות

כדי לכם גם לראות
Close
Back to top button