מלונות באתונה

מלון אמליה אתונה

מלון אמליה אתונה הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז אתונה, יוון. הוא ממוקם בשכונת פלאקה, הידועה ברחובותיה הצרים, הבתים המסורתיים וציוני דרך עתיקים רבים. המלון נמצא במרחק הליכה מרבות מהאטרקציות המרכזיות של העיר, לרבות האקרופוליס, הפרתנון ומקדש זאוס האולימפי. המלון נחשב למאוד מבוקש בקרב תיירים רבים ברחבי העולם וגם מטיילים מישראל.

כתבות אחרונות

מה במלון ?

במלון יש בסך הכל 200 חדרי אירוח, כולל חדרי סטנדרט, חדרי דלוקס וסוויטות. כל החדרים מצוידים במתקני נוחות מודרניים, כגון מיזוג אוויר, חדר רחצה פרטי, מיני בר וטלוויזיה. במלון יש גם מסעדה, בר ומרפסת גג עם נוף פנורמי של העיר. מתקנים ושירותים נוספים המוצעים על ידי מלון אמליה אתונה כוללים דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, קונסיירז’, מרכז עסקים ומרכז כושר.

חוות דעת על מלון אמליה

הבאנו לכם חוות דעת שמתעדכנות על בסיס קבוע על המלון, המלון סך הכל זוכה לציון גבוה מאוד והמבקרים אוהבים את השהות בו.

חוות דעת ממבקרי המלון בגוגל:

Amalia Hotel Athens
4.5
מבוסס על 1542 ביקורות
powered by Google
מלון במיקום מרכזי ליד מרכזי בילוי וקניות. המלון נמצא במרחק הליכה של כ-15 דקות מהאקרופוליס וקרוב לפלאקה. שרות מצוין. ארוחת בוקר טובה מאד.
מיקום מרכזי ונוח ביותר קרוב למדרחוב המרכזי.שירות מצויין וארוחת בוקר טריה ומהנה. החדרים די מיושנים וללא מרפסת אך נקיים ומתוחזקים.אמבטיה צפופה ואצלי המזגן היה מעט חלש.סה"כ הייתי חוזר שוב.
Shimrit CohenShimrit Cohen
11:36 25 Nov 22
מלון מתוק עם שירות מצויין! המיקום מושלם קרוב לכל מקום במרכז.
Zeev LustmanZeev Lustman
19:57 01 Nov 22
מרכזי מול הפרלמנט,קרוב לכל האטרקציות,צוות יעיל, חדרים גדולים.יש תמורה לתשלום.
chen levychen levy
11:08 23 Oct 22
מיקום מעולה ממש במרכז.החסרון הוא שהיה מאוד מאוד קר בחדר בלילה!! המזגן בחדר לא עובד על חום. כשאמרנו בקבלה שממש קר לנו אמרו שהחימום הוא מרכזי לכל המלון והוא עדיין לא פעיל בתקופה הזו. אמרתי לה שאני עם תינוק בחדר שממש קופא מקור. נתנו לי מפזר חום לחדר
js_loader

הזמנת חדרים במלון

מדובר על אחד המלונות המבוקשים באזור אתונה וכדאי לשריין אליו מקום מראש, לפחות 3 חודשים בייחוד בתקופה של הקיץ, המחיר אטרקטיבי והאזור שלו מעולה לבילוי של אטרקציות בתוך אתונה.

ניתן להזמין חדרים למלון דרך בוקינג, יש אופציה גם לביטול חינם בחלק מההזמנות שתבחרו.

לבדיקת זמינות חדרים למלון דרך בוקינג לחצו כאן

שורה תחתונה

מלון אמליה אתונה הוא בחירה פופולרית עבור מטיילים המבקרים באתונה בשל מיקומו המרכזי, חדרי אירוח נוחים ומגוון רחב של שירותים ופינוקים לכל סוגי האורחים שמגיעים ללון בו.

צירפנו לכם גם מפה של הגעה למלון, דרך המפות של גוגל שניתן לנווט איתה בקלות:

 

4.7/5 - 24 הצבעות

חוות דעת צוות טרוול אתונה

איכות החדרים - 8.8
מיקום - 9.3
אוכל ותחזוקה - 8.6
תמורה למחיר - 8.5

8.8

סך הכל דירוג

מלון אמליה שוכן במרכז העניינים באתונה באזור כיכר סיטגמה, המלון מציע חדרים טובים ושהות נוחה במיוחד עם מחיר די טוב שנותן תמורה נהדרת למחיר למי שמגיע להנות מהאטרקציות באתונה.

Back to top button