מלונות באתונה

מלונות בפלאקה אתונה

המלונות המומלצים בשכונת פלאקה המפורסמת

אם אתם מחפשים מלון בשכונת פלאקה באתונה, תופתעו לגלות שיש לאזור המון מלונות נהדרים להציע! טרוול אתונה פה לעשות לכם סדר עם רשימת המלונות המומלצים שבאזור.

כתבות אחרונות

סקירת המלונות שעשינו היא על בסיס: מיקום ממקודי עניין, פופולריות בקרב מטיילים ישראלים ותמורה למחיר עם דירוג גבוה, יוצאים לדרך!

מלונות מומלצים בפלאקה – הרשימה המלאה

להלן רשימת המלונות המומלצים בשכונת פלאקה במרכז אתונה:

1. מלון סנטרל (3 כוכבים)

מלון סנטרל שוכן במרחק הליכה מכיכר סינטגמה הידועה ורחוב ארמו. יש ארוחת בוקר חביבה וגם בר על הגג לסגור את הערב עם דרינק. הוא מתאים מאוד למי שמחפש מלון קרוב למוקדי העניין עם חדרי בסיס, אך די מאובזרים. המחיר ללילה מתחיל מ-100 יורו בלבד! 

לבדיקת זמינות חדרים במלון סנטרל לחצו כאן >

מלון סנטרל – זול ושימושי לאנשים שמחפשים מקום נוח לשים את הראש ולא יוקרה.

2. מלון אלקטרה מטרופוליס (5 כוכבים)

אחד המלונות הכי אהובים באתונה על ידי ישראלים הוא אלקטרה מטורופוליס, נמצא ממש בלב העניינים במרחק של 150 מטר בלבד מכיכר סינטגמה. יש בו בריכת גג יפה ומצפה על כל העיר. מסעדה, בר עם נוף לאקרופוליס וסוויטות משודרגות (יש סוויטה עם מרפסת גם) החדרים מתחוזקים היטב והחדרים בו נתפסים מהר בעונה, המחיר לא זול ובשיא העונה המחיר הממוצע הוא כ-500 יורו ללילה.

שיוקרה פוגשת נוף עוצר נשימה – מלון אלקטרה

3. מלון אמזון (3 כוכבים)

יושב בקרב המטרו מלון אמזון מציע תמורה לא רעה למחיר. מדובר על מלון בוטיק קטן ואינטמי שקרוב למוקדי העניין. החדרים די מרווחים והלינה כוללת גם ארוחת בוקר שמומלצת על ידי תיירים מישראל. הדירוג שלו גבוה ומחיר ללילה ממוצע הוא 120 יורו לא רע בכלל!

לבדיקת זמינות חדרים במלון אמזון לחצו כאן >

זול, מודרני ומרכזי מלון אמזון

4. מלון פלאקה אתונה (3 כוכבים)

כשמו המחייב כן הוא, מלון במרכז פלאקה (לא חדש) וקרוב לכל מרכזי העניין. צוות המלון יעזור לכם במידת הצורך להמלצות על אזורי תיירות. החדרים הם די בסיסיים ויש גם ארוחת בוקר, אינטרנט וקרבה לשוק מוניסטארקי והאקרופוליס. הרבה ישראלים אוהבים את המלון גם בזכות המחיר הזול שבשיא העונה מגיע ל-120-150 יורו בלבד ללילה.

לבדיקת זמינות חדרים במלון פלאקה לחצו כאן >

זול, פרקטי וקרוב להכל. מלון פלאקה

5. מלון 360 מעלות

סוגר את הרשימה שלנו הוא מלון הדירות דגריז שנמצא בתוך כיכר מונאסטריאקי ובמרחק הליכה קצר מהשוק. יש בר קסום עם מסעדה בגג ונוף לאקרופוליס. החדרים מודרניים ומרווחים ותוכלו להגיע ב-5 דקות הליכה לעיר העתיקה ולמטרו וגם לרחוב ארמו. ארוחת הבוקר די עשירה והוא מאוד פופולרי בקרב ישראלים. המחיר: בממוצע 190 יורו ללילה בעונה.

לבדיקת זמינות חדרים במלון דגריז לחצו כאן >

כמו שהישראלים אוהבים – מלון דגריז

אתם שואלים אנחנו עונים

ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות של מבקרים בשכונת פלאקה ובלינה עם תשובות שיעשו לכם סדר:

loader-image

בהשוואה לאזורים פחות מרכזיים או תיירותיים באתונה - כן, המלונות בפלאקה נוטים להיות מעט יקרים יותר, במיוחד בעונת התיירות העמוסה של הקיץ. אבל עם קצת תכנון מראש ושיטוט באתרי ההשוואות, עדיין אפשר למצוא דילים נהדרים שמשתלמים לגמרי לאור המיקום והחוויה האותנטית שמקבלים. בחודשי החורף וסתיו תוכלו גם להנות ממחירים נמוכים משמעותית, כי זו עונת השפל בתיירות. בכל מקרה, מומלץ להזמין חודשים מראש אם יש לכם תאריכים ספציפיים שאתם מתכננים סביבם.

ברוב המקרים כן, אך יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, בגלל הרחובות הצרים והמדרגות התלולות שמאפיינות את פלאקה, ייתכן שיהיה מאתגר יותר לתמרן עם עגלות או לנייד מזוודות גדולות. שנית, בגלל האופי ההיסטורי של הבתים, הרבה מבנים עתיקים והחדרים יכולים להיות קטנים יחסית למה שהייתם רגילים במלונות מודרניים. מצד שני, תמצאו לא מעט דירות נופש  מרווחות שמתאימות בול למשפחות, והילדים ייהנו מאוד לחקור את הסמטאות הציוריות ולהרגיש את ההיסטוריה מזווית ראשונה.

בהחלט! אחד היתרונות הגדולים של האזור הוא שהוא זמין לתחבורה הציבורית, ומחובר מצוין לכל מוקדי העניין המרכזיים של אתונה. תוכלו להגיע בקלות ברגל לאתרים כמו האקרופוליס, האגורה העתיקה, שוק מונסטיראקי ורחוב ארמו. ממש מחוץ לשכונה נמצאות תחנות חשובות של רכבת התחתית כמו Syntagma ו-Monastiraki, שיכולות לקחת אתכם בזריזות לכל פינה בעיר ובאזור. גם תחנות האוטובוס והחשמליות נמצאות במרחק הליכה קצרה, וזמינות כל הזמן מוניות בקרבת מקום.

ברוב המלונות , צ'ק אין מתאפשר בדרך כלל בין 14:00 ל-15:00 ביום ההגעה, וצ'ק אאוט עד 11:00-12:00 ביום העזיבה. כמובן שתמיד אפשר לבקש סידורים מיוחדים מראש, אבל הם לא מובטחים ותלויים בתפוסת המלון.

4.8/5 - 12 הצבעות

Back to top button