מלונות באתונה

מלונות ברחוב ארמו אתונה

המלונות המומלצים שישראלים אוהבים ברחוב ארמו

רחוב ארמו נחשב למרכז העיר האתונה ויש בו שלל מלונות מומלצים ונהדרים שיכולים להתאים למטייל הישראלי ושווה להכיר אותם.

כתבות אחרונות

הכנו עבורכם רשימה של 5 מלונות שכדאי לשקול בביקור הבא שלכם בעיר. הבחירה של המלונות היא על בסיס: מיקום, דירוג על ידי ישראלים, קרבה למוקדי עניין ותמורה למחיר – בוא נצא לדרך

מלונות מומלצים ברחוב ארמו באתונה – הרשימה

להלן הרשימה שלנו! שימו לב שמדובר על אחד הרחובות הכי מתויירים באתונה ועל כן יש להזמין לינה לפחות 3 חודשים מראש כדי להבטיח את המיקום שלכם. כמו כן באתר בוקינג יש בהרבה מהאופציות של ההזמנה אפשרות לביטול, כך שאפשר לשריין מקום ולבטל במידת הצורך.

1. מלון אלקטרה מטרופוליס

מלון 5 כוכבים שנמצא במרחק של 150 מטר ממדרחוב ארמו. נחשב לאחד המלונות הכי מתויירים על ידי ישראלים. במלון תמצאו חדרים מאובזרים ומשודרגים, תצפית מדהימה לאקרופוליס, ארוחת בוקר, בריכה ובר מסעדה על הגג. מחיר ממוצע ללילה 1,200 ש”ח.

לבדיקת זמינות חדרים באלקטרה מטרופוליס לחצו כאן >

ארוחת בוקר עם נוף לאקרופוליס במלון אלקטרה מטרופוליס:

2. מלון דירות אסטיה

מדובר על מלון דירות (ללא ארוחות) במיקום מרכזי ושקט קרוב לכל מוקדי העניין ומדרחוב. הדירות מאובזרות הייטב וגדולות מאוד. ניתן גם להזמין סוויטה עם מרפסת והכל ברמה גבוהה . המחיר ללילה מתחיל מ-800 ש”ח בתוספת של 400-500 ש”ח תוכלו להביא דירה ל-4-5 אנשים, משתלם מאוד!

לבדיקת זמינות חדרים באסטיה לחצו כאן >

אסטיה – מלון דירות במרכז העניינים:

3. מלון לזונג

מלון 4 כוכבים שנמצא בשכונת קולנקי היוקרתית ומרחק של 5 דקות הליכה ממדרחוב ארמו. קרוב לכל האטרקציות ומרכזי הקניות. החדרים מרווחים ואפשר להזמין גם חדר סוגי וגם סוויטה משפחתית. המחיר הממוצע בעונה 800 ש”ח ללילה.

לבדיקת זמינות חדרים בלזונג לחצו כאן >

נישנוש בוקר במסעדת המלון:

4. מלון אלקטרה

לא התבלבלנו, יש באתונה כמה מלונות של אלקטרה ומלון זה נמצא ממש בכניסה למדרחוב ובמיקום הכי קרוב! מדובר על מלון 4 כוכבים, המלון עבר שיפוץ לאחרונה ומתאים גם לזוגות וגם למשפחות. מחיר ללילה ממוצע  900 ש”ח

לבדיקת זמינות חדרים באלקטרה לחצו כאן >

מסעדה עם נוף לאקרופוליס, ממלון אלקטרה:

5. מלון אמזון

מלון בוטיקי וחביב בדרגת 3 כוכבים שנמצא 5 דקות הליכה ממלון ארמו. האזור של המלון שקט אבל קרוב לכל מוקדי העניין. החדרים מאובזרים והלינה על בסיס ארוחת בוקר, יש גם סוויטת משפחה גדולה במידת הצורך. המחיר הממוצע ללילה 600-700 ש”ח.

לבדיקת זמינות חדרים באמזון לחצו כאן >

למה כדאי להזמין לינה באזור מדרחוב ארמו?

רחוב ארמו בעל מגוון רחב של מלונות באתונה נחשב לאחד המקומות המועדפים על ידי תיירים – ולא סתם!

מדובר על אזור שוקק חיים שנמצא קרוב לכל מוקדי העניין ההיסטוריים בעיר, אזורי בר וטברנות גם מרכזי קניות לחובבי השופינג. למי שמחפש לחקור את אתונה כמו שצריך, אזור ארמו הוא ללא ספק אחד המומלצים בעיר.

4.9/5 - 7 הצבעות

Back to top button