מלונות באתונה

מלונות זולים באתונה

5 מלונות במחיר זול ובמרכז העניינים של אתונה

יש מלונות זולים באתונה והם גם נמצאים באזורים המרכזיים של העיר. בירת יוון היא יעד קלאסי לבחירת מלון זול מהסיבה הפשוטה – רוב מה שיש לעשות בעיר נמצא באתרים ובשווקים שלה ולאו דווקא בבתי המלון.

כתבות אחרונות

הבאנו לכם רשימה של 5 מלונות זולים ומומלצים באתונה בבוקינג: הסינון נעשה על בסיס פופולריות בקרב ישראלים, מחיר זול, קרבה למוקדי עניין ותמורה טובה למחיר, בואו נצא לדרך!

5 מלונות זולים ומומלצים באתונה

אז זו הרשימה שלנו, שימו לב שהמחירים עשויים להשתנות מעט והמחיר הוא ממוצע ללילה, מחיר “זול” באתונה למלון נחשב ל-80-120 יורו.

1. מלון סטרלייט

במרחק 5 דקות הליכה מרחוב ארמו המפורסם תפגשו את מלון סטרלייט, המלון מציע לינה על בסיס ארוחת בוקר עם חדרים מאובזרים היטב, כמו כן אפשר להזמין סוויטות במחיר זול ל-3-4 אנשים בפחות ב-140 יורו ללילה! מחיר ממוצע ללילה לזוג: 117 יורו

סטרלייט – מרכזי, זול ועם חדרים גדולים.

לבדיקת זמינות חדרים במלון סטרלייט לחצו כאן >

2. סוויטות סיטיזו

מדובר על סוויטות מאובזרות מאוד עם אופציה למרפסת. הלינה היא ללא ארוחת בוקר והמקום שוכן במרחק של 10 דקות הליכה מהפרתנון. יש מכונת קפה, אינטרנט וגם קרבה לאקרופוליס ולמדרחוב ארמו. המחיר הממוצע ללילה לזוג: 90 יורו

חדרים מאובזרים במיוחד – סוויטות סיטיזו

לבדיקת זמינות חדרים בסוויטות סיטיזו לחצו כאן >

3. מלון פלאקה

נמצא ממש במרכז אתונה ליד תחנת מטרו וכיכר סינטגמה המפורסמת. יש במלום גם בר עם נוף קסום לאקרופוליס והחדרים מאובזרים היטב, כולל כספות. יש אופציה להזמנת ארוחת בוקר אמריקאית. קרוב לכל מוקדי העניין במרחק הליכה ומאוד אהוב על ידי תיירים מישראל. מחיר ממוצע ללילה 95 יורו לזוג.

עם נוף לאקרופוליס – מלון פלאקה

לבדיקת זמינות חדרים במלון פלאקה לחצו כאן >

4. מלון אמזון

עוד מלון זול באתונה שנמצא בלב העניינים (בכיכר סינטגמה). הלינה היא על בסיס ארוחת בוקר ויש גם אופציה להכנת קפה בחדר. העיצוב של המלון הוא די מודרני מה שנותן תחושה נעימה. גם במלון זה תפגשו הרבה ישראלים שאוהבים את הקרבה שלו למרכזי הקניות והאטרקציות. מחיר ממוצע ללילה 92 יורו

עיצוב מורדני ומיקום מרכזי – מלון אמזון.

לבדיקת זמינות חדרים במלון אמזון לחצו כאן >

5. מלון פאן

מלון משפחתי וחביב שנמצא במרחק 3 דקות הליכה מכיכר סינטגמה. החדרים מאובזרים היטב כולל טלווזיות וגם קומקום. יש חדר רחצה ומסעדות רבות נמצאות בכניסה למלון ויש גם אופציה להזמנה על בסיס לינה וארוחת בוקר חביבה. המחיר ליליה לזוג בממוצע 82 יורו.

מלון פאן – יש גם חדרים ל-4 במחיר של עד 130 יורו!

לבדיקת זמינות חדרים במלון פאן לחצו כאן >

חשוב לזכור

הרשימה שהבאנו לכם היא עבור מלונות פופולריים במיוחד בקרב ישראלים וגם באופן כללי, לכן חשוב להזמין מראש כמה חודשים (לפחות 4) על מנת להבטיח את מקומכם. כמו כן ניתן באתר בוקינג להזמין עם אופציית ביטול, כך שתמיד תוכלו לשנות את דעתכם.

שימו לב שלמרות שיש הרבה מלונות זולים באתונה חשוב לבחור בתי מלון באזורים מרכזיים ואנחנו מקווים שעשינו לכם סדר. שתהיה חופשה מהנה 🙂

4.8/5 - 6 הצבעות

Back to top button