מקומות לשופינג באתונה

ספורה אתונה

אם אתם מחפשים סניפים של ספורה באתונה, תופתעו לגלות שיש המון מהם! עשינו לכם קצת סדר על רשימת הסניפים, מיקומים שלהם ושעות פתיחה, בואו נצא לדרך!

כתבות אחרונות

SEPHORA Ermou – ספורה ברחוב ארמו

  • כתובת: Ermou 46, Athina 105 63, יוון
  • שעות פתיחה: יום שני עד שבת 09:00-21:00, ראשון 11:00-20:00

סניף זה ממוקם ברחוב ארמו, אחד מרחובות הקניות הראשיים והפופולריים ביותר במרכז אתונה. הוא נמצא בקרבת כיכר סינטגמה (Syntagma) ואתרים מרכזיים כמו הפרלמנט היווני והאקרופוליס.

זהו הסניף הגדול והמרשים ביותר של SEPHORA באתונה, המתפרס על פני שתי קומות עם מבחר עצום של מותגי יופי, איפור, בשמים וטיפוח. בסניף ארמו תוכלו למצוא את כל המותגים הבינלאומיים הבולטים לצד מגוון רחב של מותגים אקסקלוסיביים ומבוקשים.

בין המוצרים הפופולריים כאן ניתן למנות את שפתוני Fenty Beauty של ריהאנה, אייליינרים טרטיסט של Tarte, פלטות הצלליות של Huda Beauty, מסכות קוריאניות של Dr.Jart+, ועוד. צוות היועצים הנלהב והמיומן ישמח לעזור לכם למצוא את המוצרים המתאימים בדיוק לצרכים שלכם.

חנות זו היא אטרקציה בפני עצמה ומהווה עצירה הכרחית לכל חובבת איפור וטיפוח המבקרת באתונה. התארגנו לביקור ממושך ומהנה!

SEPHORA Glyfada – ספורה אתונה גליפאדה

  • כתובת: Metaxa 11, Glifada 166 74, יוון
  • שעות פתיחה: יום שני עד שבת 09:00-21:00

סניף נוסף של SEPHORA שכדאי לבקר בו נמצא בפרבר היוקרתי גליפאדה (Glyfada), המוכר כריביירה של אתונה. האזור הוא גן עדן לאוהבי קניות, עם שדרת חנויות מפוארת, בוטיקים אופנתיים ומרכזי קניות מודרניים.

חנות SEPHORA בגליפאדה היא חנות קונספט גדולה ומרווחת, עם עיצוב מודרני מעורר השראה ומבחר מרשים של מוצרים. ניתן למצוא כאן את כל המותגים הנחשקים כמו Dior, Chanel, Yves Saint Laurent ועוד, וגם קולקציות אקסקלוסיביות ומהדורות מוגבלות.

בסניף זה מוצעים שירותים מיוחדים כמו איפור מקצועי, עמדת בישום אישית, וטיפולי טיפוח חינמיים בעור הפנים. צוות המומחים האדיב והמקצועי תמיד נכון לייעץ ולהדגים את המוצרים.

אווירת החנות בגליפאדה היא אינטימית ונעימה, וניכרת תשומת לב לפרטים הקטנים בעיצוב המרחב. זהו המקום המושלם לפנק את עצמכן ולהתנסות במוצרים בסביבה שקטה יותר מהומת מרכז העיר.

SEPHORA Athens Airport – סניף שדה התעופה

  • כתובת: Attiki Odos, Spata Artemida 190 04,
  • שעות פתיחה: כל יום 08:00-21:00

אם מצאתם את עצמכם משוטטים בשדה התעופה הבינלאומי של אתונה עם זמן פנוי בין טיסה לטיסה, אל תפספסו את הסניף של SEPHORA הנמצא באזור המסחרי של הטרמינל.

חנות שדה התעופה מעוצבת היטב ומציעה מגוון נבחר של המוצרים הנמכרים ביותר ברשת. זהו פתרון נהדר לרכישת מתנות או פריטים חיוניים לנסיעה ברגע האחרון. המבחר כולל מארזי נסיעות, קיטים ייעודיים, מוצרים לטיפול במראה העייף אחרי טיסה, בשמים ועוד.

החנות מציעה גם שירות הזמנה מקוונת ואיסוף בחנות לנוסעים שרוצים לחסוך זמן יקר. פשוט הזמינו את המוצרים מראש דרך אתר האינטרנט והאספו בדרככם למטוס. שימו לב כי כדאי להגיע מוקדם יחסית לשדה כדי להספיק ליהנות מהחוויה בחנות.

מה הסניף הכי מומלץ לביקור בספורה באתונה?

בין אם תבחרו לחקור את הסניף העצום במרכז העיר, לקפוץ לחנות הבוטיק בגליפאדה היוקרתית, או לנצל זמן מת בשדה התעופה – כל ביקור בספורה באתונה מבטיח גילוי של מוצרי טיפוח איכותיים ומרגשים, והרבה השראה ליופי ולטיפוח עצמי.

אז בפעם הבאה שאתם מתכננים טיול לאתונה, הקדישו זמן לביקור בספורה המקומיות ותנו לעצמכם להתפנק במיטב הטרנדים והמותגים שיש לעולם היופי להציע. עם שלל האפשרויות, השירות המעולה והאווירה המפנקת, אתם עשויים למצוא את עצמכם חוזרים לשם שוב ושוב.

5/5 - 1 הצבעות

Back to top button