אטרקציות באתונה

קרמיקוס – כל המידע על בית הקברות ההיסטורי של אתונה

קרמיקוס הוא אתר ארכיאולוגי באתונה. הממוקם בצפון מערב האקרופוליס. המקום היה בעבר הרחוק בית הקברות הראשי של אתונה העתיקה ואתר של כמה מבני ציבור חשובים, כולל שער דיפילון, מקדש המסתורין האלאוסינית ורובע פוטר קרמייקוס. כיום, האתר מהווה יעד תיירותי פופולרי, המציע הצצה לחיים ולתרבות האתונאים העתיקים.

חנויות באזור האתר

חנות של המוזיאון הארכיאולוגי של Kerameikos חנות זו ממוקמת בתוך המוזיאון ומציעה מבחר רחב של מזכרות, ספרים וגלויות הקשורות לאתונה העתיקה ולאתר הארכיאולוגי. תמצאו העתקים של כלי חרס, תכשיטים ופריטים אחרים בהשראת האמנות והתרבות היוונית העתיקה.

חנות המתנות ההלנית: חנות זו מתמחה במזכרות בעבודת יד, כגון כלי חרס וקרמיקה יווניים מסורתיים, אריגים ארוגים ביד ותכשיטים. תמצאו גם מגוון של מאכלים ומשקאות יווניים מסורתיים, כולל שמן זית, דבש ובקלאווה.

מה רואים בקרמיקוס ?

המוזיאון הארכיאולוגי של Kerameikos: המוזיאון שוכן במבנה מודרני ומציג את ההיסטוריה של אתר קרימקוס, כולל תפקידו כבית קברות וחשיבותו לתעלומות האלאוסיניות.

שער דיפילון: שער דיפילון היה הכניסה הראשית לבית הקברות קרמייקוס בימי קדם ושימש גם ככניסה מונומנטלית לעיר אתונה. אתם יכולים לראות את שרידי השער וללמוד על ההיסטוריה והמשמעות שלו.

רחוב הקברים: רחוב זה היה מרופד בקברים מונומנטליים והוא אחד המאפיינים המובהקים ביותר של האתר. אתם יכולים לראות מספר קברים שהשתמרו היטב, כולל “האריה של קרימקוס”, שהוא אחת הדוגמאות הידועות ביותר לאמנות קבורה יוונית עתיקה.

מקדש התעלומות האלאוסיניות: המקדש הוקדש לפולחן של האלות דמטר ופרספונה והיה אתר התעלומות האלאוסיניות, טקס דתי סודי שנערך מדי שנה באתונה העתיקה. אפשר לצפות בשרידים שלו וללמוד מעט על התרבות האתונאית העתיקה.

טיפים למטיילים באזור קרמיקוס

תכננו את הביקור מראש: אתר קרימקוס פתוח כל יום למעט ימי שני, ומומלץ לתכנן את הביקור מראש כדי למנוע אכזבה. מומלץ להגיע בשעות הבוקר שנחשבות לפחות עמוסות.

לנעול נעליים נוחות: המקום הוא אזור ארכיאולוגי גדול עם הרבה שטח לא אחיד, ולכן חשוב לנעול נעליים נוחות. אתם תלכו בשבילי חצץ ותטפסו על מדרגות, אז הקפידו ללבוש הנעלה המספקת תמיכה טובה.

הביאו מים: האזור יכול להתחמם למדי במהלך חודשי הקיץ, אז הקפידו להביא הרבה מים לשתייה. אולי כדאי גם להביא כובע או משקפי שמש כדי להגן על העור מנזקי השמש.

צא לסיור מודרך: סיור מודרך הוא דרך מצוינת להפיק את את המירב מהביקור שלכם באתר. מדריך בעל ידע יכול לעזור לכם להבין את ההיסטוריה והמשמעות של המונומנטים והמבנים השונים, ולספק תובנות על החיים והתרבות האתונאית העתיקה.

4.9/5 - 22 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button