מגזין אתונה

מלונות באתונה על הים – 5 מלונות חוף מומלצים לישראלים

אם אתם מחפשים מלונות באתונה על הים שיושבים באזור החוף הכנו עבורכם רשימה של המלצות על המקומות לינה הכי שווים שיש לאתונה להציע בחופים. 7 מלונות שאסור לכם לפספס על פי המלצות מטיילים, מיקום ותמורה למחיר.

כתבות אחרונות

מלונות מומלצים באתונה על הים – 5 המלצות

אז יוצאים לדרך זו הרשימה המלאה שלנו!

1. מלון פוסידון

מלון 3 כוכבים שנמצא על הים באזור פלאיו פלירו ובמרחק די קצר ממרכז אתונה של 5 דקות נסיעה. במקום יש מקומות בילוי וגם מסעדות טובות. למרות שהוא רק “3 ” כוכבים הוא מציע תמורה טובה למחיר ויש בו גם בריכת שחייה, מזנון ארוחת בוקר וגישה לתחבורה ציבורית. מחיר ללילה בעונה מ-150 יורו ללילה.

לבדיקת זמינות חדרים במלון פוסידון לחצו כאן

2. מלון פלמירה

מלון 4 כוכבים שנמצא באזור גליפדה המפורסם וממש קרוב לחוף היום במרחק של דקה הליכה. החדרים מאובזרים היטב ויש גם בריכה במלון עצמו. החדרים הם די בסיסיים ומתאימים למי שרוצה מקום טוב ונוח לישון שקרוב לים ובמחיר זול יחסית. מחיר ללילה בעונה מתחיל מ-100 יורו.

לבדיקת זמינות חדרים במלון לחצו כאן

אזור הבריכה במלון פלמירה.

3. מלון קאבו ורדה

מלון בוטיק ויפה בדרגה של 4 כוכבים שיושב באזור מאטי (MATI) מרוחק כחצי שעת נסיעה ממרכז אתונה ומאוד מומלץ להגיע למקום עם רכב ולהתנייד משמה. החדרים מעוצבים בעיצוב מודרני ויש ארוחת בוקר טובה, בריכה, מתקני סאונה ומסאג’ים. מלון זה גם זול מאוד ומתאים לאנשים שרוצים להנות מחופשה על החוף ולא להיות במרכז העיר הצפוף. מחיר ללילה בעונה מתחיל מ-100 יורו.

לבדיקת זמינות חדרים במלון קאבו ורדה לחצו כאן

4. סוויטות סי ויו

דירות פנטאהאוז עם מרפסות שנמצאות לא רחוק מאזור גליפדה. החדרים באבזור מלא, כולל כיריים, תנור, מכונת כביסה ועוד. ניתן להזמין חדר עד 4 אנשים. הדירות משופצות בעיצוב מודרני יפה ויושבות ממש על הים. מומלץ מאוד למי שמחפש דירה ללינה באזור הים בעיר, שימו לב שלא מדובר במלון. מחיר ללילה בעונה מתחיל מ-300 יורו.

לבדיקת זמינות חדרים בסי ויו לחצו כאן

5. מלון 4 העונות

מלון 5 כוכבים והוא גם הכי יוקרתי ברשימה שלנו והוא נמצא באזור הריבירייה של אתונה. מדובר במלון עוצר נשימה ביופיו שיש בו גם מעל 7 מסעדות. ספא מפואר, חוף פרטי, בריכות אינסוף ואוכל ברמה גבוהה במיוחד. נמצא במרחק של 25 דקות נסיעה מהמרכז ונחשב לאחד המפוארים שיש מכל מלונות אתונה וגם מחירו בהתאם. מחיר ללילה בעונה ממוצע -1600 יורו ללילה

לבדיקת זמינות חדרים במלון 4 העונות לחצו כאן

כמה זמן צריך להזמין מראש מלונות באתונה על הים ?

מהסיבה שאין הרבה מלונות שנמצאים באזור אתונה בים מומלץ להזמין לפחות 4 חודשים מראש. רוב המלונות הטובים נתפסים מראש ולכן לא כדאי לכם לחכות לדקה ה-90 שהמחירים גבוהים יותר וההיצע נמוך יותר.

מה ההבדל בין מלון על הים באתונה לבין מלון במרכז העיר ?

חווית הלינה והתרבות שונה מאוד בין מרכז העיר לאזור החוף המרוחק יחסית מהמרכז. במרכז תצפו להרבה אקשן, רעש וחיי “עיר” לעומת אזור החופים שנחשב לרגוע יותר ומתאים לאנשים שמחפשים חופשה יותר שקטה.

4.8/5 - 23 הצבעות

כתבות אחרונות

Back to top button