מגזין אתונה

שכונות באתונה – רשימת כל הרובעים והמידע עליהם!

באתונה יש המון שכונות וכל שכונה מכילה בתוכה אטרקציות שונות, קניות, לינה ועוד.. הבאנו לכם מידע כל השכונות שיש לאתונה להציע, מה יש בהן וטיפים חשובים לטיול, יוצאים לדרך!

שכונות באתונה יוון – הרשימה המלאה

להלן הרשימה המלאה.

פלאקה -Plaka

נמצאת ממש  למרגלות האקרופוליס, פלאקה היא אחת השכונות העתיקות והציוריות ביותר באתונה. היא ידועה ברחובותיה הצרים והמפותלים שלאורכם בתים צבעוניים, טברנות וחנויות מזכרות. השכונה היא ביתם של ציוני דרך עתיקים רבים, כולל האגורה העתיקה ומקדש זאוס האולימפי.

לקריאת נוספת: פלאקה אתונה

מונסטיראקי – Monastiraki

מונסטיראקי, הממוקמת ממש צפונית לפלאקה, יש בה שוק פשפשים ומגוון רחב של חנויות רוחב שוקקים. השכונה היא מקומם של שווקי רחוב תוססים רבים, שבהם תוכלו למצוא כמעט כל דבר, החל מאמנות בעבודת יד ותכשיטים יווניים מסורתיים ועד בגדים ומזכרות.

קולונקי – Kolonaki

ממוקמת  צפונית-מערבית לכיכר סינטגמה המפורסמת, קולונקי היא שכונה יוקרתית הידועה בזכות הקניות היוקרתיות שלה, המסעדות וחיי הלילה שלה.תגלו בה בוטיקים של מעצבים רבים, מסעדות יוקרה ובתי קפה אופנתיים, כמו גם הגלריה הלאומית לאמנות והמוזיאון הביזנטי.

אקסרכיה – Exarchia

אקסרכיה נמצאת ממש לא רחוק ממונסטיראקי, שכונה בוהמית הידועה בתרבות הנגד ובפוליטיקה השמאלנית שלה. השכונה היא ביתם של אמנים, מוזיקאים ואנשי רוח רבים, והיא ידועה בסצנת המוזיקה האלטרנטיבית שלה ובאמנות הרחוב.

פסירי – Exarchia

פסירי היא שכונה אופנתית יש בה המון בארים וחיי לילה תוססים במיוחד, מקום נהדר לצאת אליו לבילוי לילי עד השעות הקטנות של הבוקר. יש מועדונים מחתרתיים, המון מסעדות וגם בתי קפה.

גאזי – Gazi

ממוקמת ממש מזרחית למונסטיראקי, גאזי היא שכונה תעשייתית לשעבר שהפכה למרכז של חיי לילה ותרבות. יש בה את אתר התרבות הידוע הטכנופוליס, מפעל גז לשעבר שהפך למרכז תרבותי, כמו גם ברים, מועדונים ומקומות מוזיקה רבים.

קיפיסיה – Kifissia

ממוקמת בפרברים הצפוניים של אתונה, בשכונה יש הרבה בוטיקים יוקרתיים, מסעדות ובתי קפה, כמו גם פארק קיפיסיה. מקום חביב להסתובב בו וגם להנות מחוויות שופינג.

גליפאדה – Glyfada

גליפאדה, הממוקמת בחוף הדרומי של אתונה, היא שכונה עשירה הידועה בחופים החוליים שלה ובמסעדות יוקרתיות וקניות. יש בה מרינה, המון טברנות ומסעדות, נחשבת לאחת היפות של אתונה.

לקריאה נוספת על אטרקציות ומלונות בשכונה קראו: גליפאדה אתונה

וולאגמיני – Vouliagmeni

שכונה זו נמצאת באזור של החוף הדרומי, Vouliagmeni היא שכונה עשירה הידועה בחופים היפים ובמלונות היוקרתיים שלה. השכונה היא ביתם של מלונות יוקרה רבים, מועדוני חוף ומסעדות, כמו גם אגם וולאגמיני, אגם מים מלוחים הידוע בסגולותיו הטיפוליות.

שכונות להשקעה באתונה – האם זה שווה ?

בשנים האחרונות החלה מגמה של השקעה בשכונות ובאזורים שסביב אתונה. המחירים של הדירות בחלק מהשכונות נחשבים יחסית לנמוכים וניתן בהרבה מהמכרים לקבל תשואה גבוהה. מומלץ לבדוק טוב כל חברת נדל”ן שעובדים איתה והיטב את טיב הדירות והחוקים ברכישת דירה באתונה.

במה לבחור ?

כעיקרון, רוב השכונות נחשבות לטובות ללינה, השכונות הפופלריות במיוחד הן: גליפאדה, מונסטריאקי, קולנקי ופלאקה.

מומלץ להזמין מקומות לינה מראש, בעיקר בקיץ שזו שיא עונת התיירות של אתונה והמקומות הטובים בשכונות אלה נתפסים.

דרגו את הפוסט post

כתבות אחרונות

כדי לכם גם לראות
Close
Back to top button